Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Ska nog ta och rensa ur bland smyckena jag har. Insåg ikväll att det är ju rätt meningslöst att ha en massa halsband, armband och örhängen när enda gångerna jag haft det är när jag varot på fest, och dom tillfällena var få förr, och ännu färre senaste typ 5 åren 😂
Jag använder typ aldrig smycken heller, men ändå satt jag och pillade ihop smycken ännu fler smycken av en massa spillmaterial häromdagen 😅🤣
 
Du kan ställa in så att det inte syns när du favoritmarkerar något 🙂
Jag tycker att det är okej att skicka ett prisförslag direkt för det är så svårt att hålla reda på vilka som har favoritmarkerat för man kan inte se vilka som har favoritmarkerat utan att gå tillbaka bland alla notiser och Vinted skickar notiser för typ allt så favoritmarkeringarna försvinner snabbt i mängden. Jag minns inte hur länge prisförslaget finns kvar, men vad jag har sett på det jag har köpt och sålt så finns det kvar rätt länge så du behöver ju inte köpa direkt du får ett förslag utan vänta så länge som du känner dig bekväm med 🙂 Men säljare som skickar meddelanden och håller på och stressar håller jag med om att det inte är trevligt! Skicka ett prisförslag och låt den eventuella köparen fundera ifred!
Ok, det har jag inte sett men samtidigt vill jag ha alternativet. Bara inte så stressande :D Har mest varit köpare så har inte koll på hur andra sidan funkar än. Skulle vara intressant att veta hur länge det ligger kvar. I flera fall har jag tänkt köpa produkten om den är kvar vid nästa löning så;) Men så har jag försökt aktivt att inte hetsköpa utan försöka tänka efter mer, även om det är en produkt som kan passa mig:)
 
Ok, det har jag inte sett men samtidigt vill jag ha alternativet. Bara inte så stressande :D Har mest varit köpare så har inte koll på hur andra sidan funkar än. Skulle vara intressant att veta hur länge det ligger kvar. I flera fall har jag tänkt köpa produkten om den är kvar vid nästa löning så;) Men så har jag försökt aktivt att inte hetsköpa utan försöka tänka efter mer, även om det är en produkt som kan passa mig:)
Jag kollade ett prisförslag jag fått som jag vet att jag fick för evigheter sedan och det verkar fortfarande gälla 🙂
 
Lagt ut lite sommarklänningar på annons.

Angående paketet som inte ville hämtas ut fick jag igår notis på att ett paket var utlämnat och jag har fått betalt mm på Vinted. Så trodde allt var lugnt.

Nu fick jag en notis från postnord att det var paket påväg till mig bara det att det var skickat från mig själv? Visar sig att det är paketet från igår då det är samma avsändarort.🙃
Är det så att jag får betalt ändå även fast personen inte hämtar ut sitt paket och så får jag det tillbaka o kan sälja en gång till?
 
Gick igenom en massa lådor och hittade 9 (!) miniräknare. Sparat 4 av olika storlek och förmåga och sedan försökte jag få bort batterierna ifrån de batteridrivna. Batterierna hade ....släppt ifrån sig en del gojs i räknarna så inte underligt att de inte fungerade.
Om ett tag ska jag hiva iväg någon fler som det visar sig vi inte använder. Det finns ju räknare i både datorerna och mobiltelefonerna.
Men gör jag det nu så blir det väl sambons favorit som jag av misstag har gett bort, så jag väntar ett tag med det.
 
Mamma ställde upp ett bord för att lägga ut saker dom vill bli av med vid tomten och skrev en gratis skylt, så har ställt dit 4 Ikea glas (redan tagna av nån 😅), salladsbestick och en Mobil hållare till bilen. Ska se om jag har mer saker att ställa ut där.
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Happimess
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 593
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 382
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 919
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp