Bukefalos 28 år!

Databord / Datahörnor

C

Cronis

Jag är på jakt efter ett nytt databord, då jag kräver en hel del yta nu.
Jag har för tillfället ett litet bord, där bara skärmen och tangentbordet rymms, men nu är jag på jakt efter ett stort skrivbord, där jag kan lägga upp mina läroböcker och sitta och studera brevid datorn.

Problemet är att vi har våran datahörna i vardagsrummen/allrummet/TVrummet så det blir rätt trångt och fult om man inte bygger allt som en enhet sas.

Hur har ni löst det?
Och vad har ni för snygga bord? Vad har ni för snygga och sköna stolar?
Bilder är ett måste, skriv gärna inköpsställe och pris. Har kollat lite på Ikea, men bara lite löst. Ska åka dit i veckan. Kollade hemsidan igår, men utbudet var lite matt.
Har en kontorsmöbel utförsäljningsaffär i stan som säljer både nytt och begagnat, ska åka förbi där och se dom det finns nått man kan ha hemma, stol kan man ju hitta något skönt om inte annat.

Så, tips! :banana: :bow:
 
Sv: Databord / Datahörnor

Är jag den enda med databord, har alla ni andra laptops?
 
Sv: Databord / Datahörnor

Jag har en vanlig enkel skiva från IKEA med en lådhurts under. Det fungerar bra för mig för jag har mycket plats men kanske inte lika bra för dig med lite plats.
 
Sv: Databord / Datahörnor

Jag kanske uttryckte mig lite klumpigt...

Jag har plats i rummet om jag vill, men kan ju inte rigga upp en bauta anordning här bara för det. Jag vill ha ett ordentligt skrivbord, men att slå till på ett höj/sänkbart, med diverse extrautrustning känns lite överkurs när jag inte har ett arbetsrum. Än.
 
Sv: Databord / Datahörnor

7.jpg


Såhär hade vi det förut. Stort skrivbord + skön stol = bra pluggmiljö :)
 
Sv: Databord / Datahörnor

Låter bra :) vet inte huuur många som köpt den där stolen efter att jag tipsat dom, hehe.
Ser på hemsidan att den kostar 999kr nu, men den brukar vara på rea rätt ofta o då går den på drygt 500kr.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp