Det här med permanent inloggning

Shaggy

Trådstartare
Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man inloggad på en enhet om man är inaktiv? Kan man logga ut från enheter man inte är aktiv på från den enhet man är aktiv på (har letat men hittar inte)?
Ibland loggar jag ju dessutom in från enheter som inte är mina. Jag brukar försöka komma ihåg att kryssa ur rutan om permanent inloggning och sedan manuellt logga ut men sånt kan man ju enkelt glömma.
 
Jag brukar bara bli utloggad om jag rensar webbhistorik och kakor.
På telefonen blir jag utloggad om jag rensar historiken och kanske om telefonen uppdaterats och startas om, minns inte hur det var senast.
Blir nog även utloggad om jag är på en enhet och byter lösenordet på buke och sen går in på buke på en annan enhet. Osäker på om jag minns rätt. :confused:
Är så sällan jag blir utloggad så jag minns inte riktigt.
Använder bara mina egna enheter men använder alla varje dag så vet inte hur det skulle bli om jag inte använde en av dem till buke en period.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 957
Senast: Yeah but
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 838
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 726
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
853
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp