Får inte tillgång till raden ovanför inlägget

bettysmatte

Trådstartare
Konstig rubrik kanske :) men när jag de senaste veckorna skriver via mobilen (android) så är inte raden med smilies, osv "på". Den är blekt grå och oklickbar... Inga problem via datorn, bara när jag skriver via mobilen. Gissningsvis har det varit så 2-3 veckor för mig. Någon som känner igen det?
 
Har du kommit åt den?

64QhXRX.jpg
 
Nu har möjligheten till att lägga till smilisar kursiv fet stil bilder mm försvunnit det enda jag kan göra är förhandsgranska.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 536
Senast: Dorinda
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 993
Senast: Sasse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 838
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp