Bukefalos 28 år!

på riktigt?

ameo

Trådstartare
Moderator
Är nyheternasverige.se en nyhetssajt på riktigt, eller är det bara (som jag tror) förvrängda tokigheter?
 
Sv: på riktigt?

haha har aldrig hört talas om den innan! Ingen chans i världen att den är på "riktigt" :laugh:
 
Sv: på riktigt?

har några vänner på fejjan som "gått på" storyn om älgen, men när man läser om "skärgårdspolisens utredare Kaj Bhrygga" så indikerar det ju åtminstone för mig att det är på samma nivå som vilket aprilskämt som helst...
 
Sv: på riktigt?

kl

Tycker det är helt kocko hur folk kan gå på artiklarna därifrån. Sett flera på facebook som upprört delat med sig av dom :crazy::D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Tror jag har hamnat på magkatarr. Det bränner i magen och magen är lite...tokig. Ska på resa imorgon och skulle givetvis vilja må bättre...
Svar
19
· Visningar
497
Senast: clusia
·
Hemmet Jag blir tokig på alla förpackningar! Framförallt all plast. Det är plast runt i princip allt känns det som. Har ni några smarta tips...
Svar
6
· Visningar
434
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Jag tror på riktigt att modepolisen kommer och tar mig om jag skulle ses i en foppatoffel. Det verkar dessutom obehagligt att ha plast...
2
Svar
26
· Visningar
703
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 056
Senast: baraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp