Utkast kvar fast jag postat inlägget

Rosett

Trådstartare
Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan och det finns i tråden.
Det hände alltså om jag går ur tråden och sen in igen.

Det gör ju inte så mycket men ville skriva om det här ändå ifall det är nåt knas på forumet.
 
Tack för info, är det någon annan som också sett detta?
Kan vara en bugg, kanske löser sig i nästa uppdatering av forumet.

Under de tre punkterna till höger kan man välja Utkast och Radera, hoppas detta raderar utkastet, men det borde inte behövas.
 
Jag märker ibland att utkasten ligger kvar ett tag trots postat men de brukar ändå försvinna rätt snabbt för mig så inget större problem här :)
 
Tack för info, är det någon annan som också sett detta?
Kan vara en bugg, kanske löser sig i nästa uppdatering av forumet.

Under de tre punkterna till höger kan man välja Utkast och Radera, hoppas detta raderar utkastet, men det borde inte behövas.
Jo det går att radera sen.när jag petar där.
 
Ja, det händer. Varje gång en skriver ett utkast och inte skickar. Men det ligger ju bara kvar i den tråden en skrev det i. Så det är ju bara att radera.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Gunnar
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 879
Senast: Gabby_Ossi
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 470
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 283
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp