Bukefalos 28 år!

Är bäckebölja svalare?

Zpunk

Trådstartare
Veckans fina väder har påmint mig att sommaren och dess sömnproblem pga värme närmar sig. Bäckebölja sägs vara svalare än andra sängkläder, någon som har testat? Tycker de egentligen känns lite för krispiga men om det är svalare kanske jag kan vänja mig.
 
Veckans fina väder har påmint mig att sommaren och dess sömnproblem pga värme närmar sig. Bäckebölja sägs vara svalare än andra sängkläder, någon som har testat? Tycker de egentligen känns lite för krispiga men om det är svalare kanske jag kan vänja mig.

Jag skulle nog inte säga att de är svalare temperaturmässigt, men de andas bra. Är man varm av sig så kan ju det ge en bättre känsla mot kroppen.

Själv föredrar jag krispiga och lite styva påslakan så att täcket inte ligger slickat kring kroppen.
 
Vi är en varm familj och vi har bara bäckebölja. Älskar det! De bästa är de från Åhléns. Har dyrare också men de från Åhléns är svalare.
 
Veckans fina väder har påmint mig att sommaren och dess sömnproblem pga värme närmar sig. Bäckebölja sägs vara svalare än andra sängkläder, någon som har testat? Tycker de egentligen känns lite för krispiga men om det är svalare kanske jag kan vänja mig.
Linne är det bästa i värme. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
927
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Min häst tycker lädergjord blir hemskt varmt och kliigt på sommaren, så jag skulle behöva lite tips på något svalare. Han har rätt...
Svar
7
· Visningar
788
Senast: yamyam
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 335
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 348

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp