Dejtingtråden del 37

Jag tänker att jag skulle kunna skriva att jag gillar att träna, sen om det blir fem gånger i veckan eller en gång i månaden kan variera? Jag GILLAR det ändå 😊
Jamen exakt. Om nån skriver ”på helgerna gillar jag att träna, paddla kanot, vandra i skogen och spela padel” så innebär det ju inte nödvändigtvis att det är aktiviteter som görs varje helg (och görs nåt kan det ju handla om en timme, medan resten av helgen är lugnare), men det låter ju lätt som att det är alla aktiviteter varenda helg och människan knappt sitter still för att äta.
 
Jamen exakt. Om nån skriver ”på helgerna gillar jag att träna, paddla kanot, vandra i skogen och spela padel” så innebär det ju inte nödvändigtvis att det är aktiviteter som görs varje helg (och görs nåt kan det ju handla om en timme, medan resten av helgen är lugnare), men det låter ju lätt som att det är alla aktiviteter varenda helg och människan knappt sitter still för att äta.
Precis, jag skulle skriva att jag gillar att köra snöskoter, det är ju rätt uppenbart att det begränsas en del av snötillgången 🤭 jag gillar också att resa, men det kanske blir en resa om året, inte varje helg direkt 🤭 trädgård pysslar jag med på sommaren osv! Jag gillar att ligga i soffan också, men det är inte direkt ett intresse.. (nu är jag inte singel men tycker den här tråden är kul att följa!) 😊
 
Precis, jag skulle skriva att jag gillar att köra snöskoter, det är ju rätt uppenbart att det begränsas en del av snötillgången 🤭 jag gillar också att resa, men det kanske blir en resa om året, inte varje helg direkt 🤭 trädgård pysslar jag med på sommaren osv! Jag gillar att ligga i soffan också, men det är inte direkt ett intresse.. (nu är jag inte singel men tycker den här tråden är kul att följa!) 😊
Det är väl lite det där som gör att jag inte tycker det är konstigt med vissa äldre bilder också. För har man en bra bild från en skidresa man gjorde för fem år sen så tycker jag det är fullt rimligt att den ligger där för att visa vem man är. För mig är inte bilderna bara till för att visa utseende.
 
A tänker iallafall framåt vad det gäller oss, i sommar ska han dra med mig och spela BOULE (😂😂) jag är skeptisk, men ska testa, det kanske är jättetrevligt...

Annars ses vi 1-2 dagar i veckan, det känns fortfarande fint! Vi är exklusiva också, det tog vi upp rätt tidigt, jag känner verkligen inget behov eller lust att träffa nån annan.
 
A tänker iallafall framåt vad det gäller oss, i sommar ska han dra med mig och spela BOULE (😂😂) jag är skeptisk, men ska testa, det kanske är jättetrevligt...

Annars ses vi 1-2 dagar i veckan, det känns fortfarande fint! Vi är exklusiva också, det tog vi upp rätt tidigt, jag känner verkligen inget behov eller lust att träffa nån annan.

Boule är kul 😁
 
A tänker iallafall framåt vad det gäller oss, i sommar ska han dra med mig och spela BOULE (😂😂) jag är skeptisk, men ska testa, det kanske är jättetrevligt...

Annars ses vi 1-2 dagar i veckan, det känns fortfarande fint! Vi är exklusiva också, det tog vi upp rätt tidigt, jag känner verkligen inget behov eller lust att träffa nån annan.
Så fint 🥹
 
A tänker iallafall framåt vad det gäller oss, i sommar ska han dra med mig och spela BOULE (😂😂) jag är skeptisk, men ska testa, det kanske är jättetrevligt...

Annars ses vi 1-2 dagar i veckan, det känns fortfarande fint! Vi är exklusiva också, det tog vi upp rätt tidigt, jag känner verkligen inget behov eller lust att träffa nån annan.
Men åh så himla glad jag blir!
Det är ju så det ska kännas
 
A tänker iallafall framåt vad det gäller oss, i sommar ska han dra med mig och spela BOULE (😂😂) jag är skeptisk, men ska testa, det kanske är jättetrevligt...

Annars ses vi 1-2 dagar i veckan, det känns fortfarande fint! Vi är exklusiva också, det tog vi upp rätt tidigt, jag känner verkligen inget behov eller lust att träffa nån annan.

Så himla fint ❤️
 
A tänker iallafall framåt vad det gäller oss, i sommar ska han dra med mig och spela BOULE (😂😂) jag är skeptisk, men ska testa, det kanske är jättetrevligt...

Annars ses vi 1-2 dagar i veckan, det känns fortfarande fint! Vi är exklusiva också, det tog vi upp rätt tidigt, jag känner verkligen inget behov eller lust att träffa nån annan.

Glädjer mig att läsa ❤️
 
Kommentarer om utseende är något som kan vara svårt.
Jag har en kollega som kommenterar mitt utseende varje gång vi ses, verkligen varje gång. Även när jag är med min ledar-kollega. Jag störde mig i början men efter ett år har jag nog blivit immun och nu stör sig min kollega mer än mig 😆

Men jag tänkte på det igår när den söta kallade mig ögongodis.
Hade han inlett med det i måndags när han skrev första gången hade jag inte blivit nöjd alls 😅
Nu efter ett par dagar känns det istället gulligt och helt okej 😊
 
Kommentarer om utseende är något som kan vara svårt.
Jag har en kollega som kommenterar mitt utseende varje gång vi ses, verkligen varje gång. Även när jag är med min ledar-kollega. Jag störde mig i början men efter ett år har jag nog blivit immun och nu stör sig min kollega mer än mig 😆

Men jag tänkte på det igår när den söta kallade mig ögongodis.
Hade han inlett med det i måndags när han skrev första gången hade jag inte blivit nöjd alls 😅
Nu efter ett par dagar känns det istället gulligt och helt okej 😊

För mig är komplimanger så himla kontextuellt. Det finns folk som lyckas få till det även i sammanhang där det inte ska finnas någon flörtig stämning, men ärligt talat så tycker jag att de flesta män saknar fingertoppskänsla på den punkten.

Det är en såndär grej som jag gillar hos mina killkompisar (samma grabbar som har Tinderpresentationer som gör mig stolt över dem :D); de har ofta en förmåga att ge komplimanger på ett sätt som både är personligt och utan att man känner en förväntan om "motprestation". Annars tycker jag ofta att en inledande komplimang känns som någon form av start på en förhandling.

Tror att det var en av grejerna som gjorde mig nyfiken på hussen, han var uppmärksam och uppskattande utan att det fanns minsta förväntan på att han skulle vinna något på det. Då tänkte jag att han antagligen är totalt ointresserad av mer än vänskap, eller har otroliga skills när det kommer till att läsa av vad som passar. Nu inser jag att det helt enkelt verkar vara sån han är; öppen, vänlig och utan vidare baktankar med saker. :love: Hoppas jag har rätt i det...

(Fortfarande inte förälskad i karl, och så kan det gärna få förbli tills jag vet lite mer. Hans djur däremot, fullständig hjärtekrossare!! :heart :angel: )
 
Trodde aldrig jag skulle tycka det var mysigt somna bredvid någon som snarkar (minns hur jävla mycket jag störde mig på exet ett tag :rofl:)

Jag kan relatera! :angel: :D
Bara det inte är varje natt, någon gång då och då (tex när man är lite svältfödd på att sova nära) så är det nästan lite rörande på något sätt. :rofl:
 
Jag kan relatera! :angel: :D
Bara det inte är varje natt, någon gång då och då (tex när man är lite svältfödd på att sova nära) så är det nästan lite rörande på något sätt. :rofl:
Exakt, skulle nog bli tokig om det var varje natt :p. Minns från första natten han sov över, jag var skiträdd för att snarka själv (vilket jag gör) så det var så befriande att han började först :D:rofl:
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 521
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
396
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
552
Senast: Krystalline
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
773
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp