Bukefalos 28 år!

Flytta ut ur sommarstugan

Ja, tänkte också på å ha det i glas burkar. Min man menar att det blir dåligt pga av lägre temperatur och att det blir gammalt, men det låter helt fel i mina öron ☺ iaf det som är "torrt" borde väl hålla sig bra?
Mjöl kan förlora i vitaminhalt, kryddor i smak MEN håller bättre i kyliga utrymmen. Det är därför en inte ska ha kryddor över spisen. Det är skadedjur och fukt som kan bli boven i dramat.
 
Vi tar hem allt. Jag tycker att det är smidigt, ställer in allt på en hylla i mitt skafferi hemma och använder upp stugans grejer när mitt egna tar slut. Det är ju inte så att man har ett helt komplett skafferi i stugan ändå.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 576
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 965
Senast: Hyacinth
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 355
Senast: Karminnie
·
Hästvård Min lilla tjej som alltid varit "frisk" har all världens trubbel med sin kropp :( Känner på mig att det här kommer bli långt. För just...
Svar
18
· Visningar
3 356
Senast: Nethril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp