Bukefalos 28 år!

Har ni fått skattepengarna än?

Mirre

Trådstartare
Väntar och väntar men har ibte fått något än, har ni fått? När kan man vänta sig att få dem?
 
Oki, tusan också.
Det är iof bra till påsk också men det hade inte skadat om de kom lite tidigare.
Kan man se någonstans när man får in det på kontot? Kollade på skatteverkets sida men hittade inget datum
 
Jag deklarerade den 2a april, efter att ha loggat in med mobilt bankID, har ingen sån där brevlåda. Inte fått pengarna än, men hoppas få dem i april iaf...?
 
Haha ja det är en bra fråga varför jag inte googlade själv. Tänkte inte på det helt enkelt, antar att det gick av bara farten att fråga här när jag ändå var inne
 
Fick idag. Trodde jag skulle fått 5637 kr men jag hade läst förra årets skattebesked :meh:. Fick i alla fall tillbaka 2520 kr.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag vill bara få det överstökat. De där proverna. Men jag befarar att jag kan komma att få vänta. Jag har ju redan fått vänta alldeles...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 394
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Hej, hur lång tid måste jag vänta innan jag kan ta med mig det gamla modemet till återvinningen som gamla ägaren lämnade kvar?
Svar
18
· Visningar
964
Senast: Kakis
·
Tjatter Sedan pandemin erbjuder Willys här en hurts med två spannar vid lösgodiset, en för smutsiga skopor och en för rena. Nu har de ju haft...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 229
Senast: Amha
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 176
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ulvlek: Drottning Kristinas regentperiod
  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Simskola?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp