Bukefalos 28 år!

Då är det deras beslut. Gissningsvis ändrar de sig om tillräckligt många hoppar av.
Kanske, men nu har ju alla utom jag hoppat av så jag vet inte jag… 😅 Jag känner inte de andra förutom brudens syster så vet inte om jag skulle dra ihop nåt, det skulle nog bli lite konstigt. Jag är egentligen lite outsidern i gruppen eftersom jag är brudens svägerska, så gissar att min åsikt inte väger så tungt. Men ja nu är det ju inga kompisar kvar förutom tärnan. 🤷🏼‍♀️
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 491
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 555
Senast: Fiorano
·
Relationer Det var bekvämt det här med anonym användare, så jag fortsätter här en stund. Jag älskar mina vänner, vi är lika på vissa plan och...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 765
Senast: Anonym_85
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 628
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Devoucoux frågor
  • Dressyrsnack 17
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp