Bukefalos 28 år!

Eve

Trådstartare
finns det nått kul påskpynt som man kan ha framme förutom påskris?

gärna nått man kan pyssla merd själv?

tips mottages tacksamt!
 
Sv: påskpynt

jag ska köpa äggkoppar från panduro och måla. kanske en liten tupp att ställa i fönstret också:idea: (att måla själv alltså)
 
Sv: påskpynt

Jag är så trött på fula grälla påskägg (sånna att ha godis i) Så jag tog ett jättestort, målade det vitt, satte en spetskant runt om å satte dit en bild med decupage, blev jättebra!
 
Sv: påskpynt

Man kan doppa tamponger i gul vattenfärg och rita ögon och näbb på dem så har man påskkycklingar färdiga att hänga upp :rofl: Det har jag lärt mig av Grynet :D
 
Sv: påskpynt

Ta en snygg kruka/ skål/ korg - gärna vid modell. Blanda levande växter med kvistar, ägg (finns glas, urblåsta vanliga och allt möjligt) ... Går att lägga till blockljus och vad som helst beroende på storlek. Fint bordsarrangemang!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej Tänker kanske finns några här som haj på gäller sim-kort till surplatta och nått bra tips på vad ska välja. Jag inte ha ett...
Svar
9
· Visningar
285
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 176
Senast: skiesabove
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 676
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Undrar hur ni gör efter stallet med era hundar. Leriga från topp till tå oftast, speciellt okt-april Tvättar ni dom med schampo varje...
Svar
19
· Visningar
1 117
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp