Bukefalos 28 år!

Så jävla ledsen och rädd

Vård-teamet ringde nyss och berättade om deras plan för att jag ska klara av en provtagning och DET GÅR INTE! De har inte fattat problemet. De vill ge mig Stesolid och sen att jag ska skickas hem ensam i en taxi. DET GÅR INTE! Så jag började gråta hysteriskt.

Och Stesolid fungerar inte. Nu ville de förvisso ge mig mer än vad jag fått tidigare, men jag litar inte på medicinen. Den är som sockerpiller.

Skit. Skit. Skit.
 

Har fått svar på en jobbansökan också. De bad mig ringa idag. Har inte sett mejlet förrän nu eftersom jag inte fattat att man i Outlook måste titta efter nya mejl på två ställen. Heltid. Jag har inte skrivit någon om lönebidrag i ansökan. Vad fan ska jag säga om jag ringer? Att jag egentligen är totalt kass och kaputt på alla möjliga plan?
Jag hade tänkt blunda för det här till i morgon men blev uppringd och bokad för en intervju på lördag. Jag kommer ju bara ta upp deras tid i onödan.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det ordinarie boendestödet på tisdagar är långtidssjuk. Så jag har haft en vikarie i flera veckor. Tyvärr fungerar han inte alls som...
2
Svar
29
· Visningar
2 127
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 834
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 293
Senast: Ajaj
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 248
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp