Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Har flera gånger under dagen blivit påmind om hur fantastisk sambon är. Inget jättespeciellt egentligen som han gjort, bara vardagliga saker som att städa lite, ta itu med faktisk matplanering osv. Och så har vi hunnit ta promenader ihop, bara haft det trevligt, pratat om allt och inget osv. Just att kunna dela vardagen såhär med någon och ha det så bra ihop, det är guld värt.

Och precis när jag skrev det här så dök han upp, fjantade sig på ett sätt som alltid får mig att börja skratta och gick sedan iväg som om ingenting hänt. Tokiga människa :rofl: :heart
 
Men omg vad söta! Är det dina?
Nä, det är grannens. Men ja, helt underbart söta. Och sociala :love:

IMG_8360.jpeg
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 207
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 573
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 287
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 814
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp