Bukefalos 28 år!

Vad har ni för bil?

@the_connemara Då förstår jag, det är ju ett väldigt litet batteri. Jag skulle inte vilja ha mindre räckvidd än 300 km själv, skulle bli så stressad över laddningen :D. Tänker att det ju kan vara bra för eventuella elbilsintressenter att veta, att det inte alls behöver vara nåt meck med att ha elbil :).

Skönt att det funkar så bra för dig oavsett! :) Jag gillar leafen, tycker den är skön att köra :).
 
Senast ändrad av en moderator:
Min Astra från - 13 drar oftast just under 0,5 liter/mil i snitt och kostar 1100 kr i skatt per år. Den är billigare än de flesta andra kombis i samma årsmodell då den inte har lika mycket finesser men för mig som prioriterar billig men det hållbar och säker bil är det super :D
 
Audi A6 2019.
Älskar den men Inte billig.
Fantastisk körkänsla både med och utan släp.
Saknar dock rattvärme :( men valde en bil som fanns i bilhallen och då blev det så.

Sen har vi en Saab 900 från -94 men den är tyvärr avställd och på väg mot skroten. Skitgrejer som är sönder som inte går igenom besiktning och inte värt pengarna helt enkelt.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 646
Senast: Guldaskig
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 345
Senast: MiniLi
·
Gravid - 1år Okej, dom som vet vem jag är får hålla detta för sig själva. Tack på förhand. Jag har, sedan sonen kom för snart 2 år sedan, gått på...
Svar
7
· Visningar
3 341
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 761
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp