Bukefalos 28 år!

Världscupen i hoppning

Någon mer som sett dagens sändning? Vad tyckte ni om finskans häst på väg ut, tyckte den såg så "knackig" ut i bogarna.. men det kan ju också ha varit pga att hästen småjoggade ut (kameravinkel var ju inte den bästa).
 
Någon mer som sett dagens sändning? Vad tyckte ni om finskans häst på väg ut, tyckte den såg så "knackig" ut i bogarna.. men det kan ju också ha varit pga att hästen småjoggade ut (kameravinkel var ju inte den bästa).
Den som stannade på första hindret? Inte konstigt om den såg lite knackig ut när den gått flera stora klasser på rad.
 
Någon mer som sett dagens sändning? Vad tyckte ni om finskans häst på väg ut, tyckte den såg så "knackig" ut i bogarna.. men det kan ju också ha varit pga att hästen småjoggade ut (kameravinkel var ju inte den bästa).

Både jag och maken tyckte den såg halt ut vä fram 😳
 
Någon som såg vad Andreas Schous häst hade på frambenen? Såg ut som bakbensskydd på knäna, men jag hann inte se ordentligt.
 
Tycker dagens bana ser lite läskig ut? Kan inte riktigt sätta fingret på varför, och ett "obehagligt" utspring redan...
 
Någon som såg vad Andreas Schous häst hade på frambenen? Såg ut som bakbensskydd på knäna, men jag hann inte se ordentligt.
IMG_2610.jpeg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I morgon onsdag startar hästfesten Gothenburg Horse Show i Scandinavium - bland höjdpunkterna under veckan finns bland annat världscupen...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nästa helg hoppar ryttarna de första hindren på väg mot världscupfinal i Göteborg nästa år. Oslo Horse Show är som alltid premiärtävling...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Nyhet.nu) Nu i helgen är det premiär för årets säsong av världscupen i hoppning. Premiären sker i samband med Helsinki International...
Svar
0
· Visningar
1 195
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp