Västeråsträffstråden

5/5 är OK.

Vill komma med fyrbent odåga så slipper han vara ensam hemma. Säg till om nån är obekväm eller allergisk!
(Han väger 2,2 kg så han välter ingen)
Han är såklart varmt välkommen och jag har både hund och katt, så allergifriheten är redan körd.

Är det någon mer som kan och vill komma så är ni välkomna såklart. Bara roligt :heart.
Vad rycker ni blir lämplig tid? Ska vi äta, fika eller både och? :)
 
En variant är annars att äta på Bruket (Skultuna mässingsbruk) som har öppet till 16.30 och sedan åka vidare hem till mig och fika. Jag bor tre km därifrån.
Det är ju ganska fint där ifall någon inte varit där förut tänker jag.
 
En variant är annars att äta på Bruket (Skultuna mässingsbruk) som har öppet till 16.30 och sedan åka vidare hem till mig och fika. Jag bor tre km därifrån.
Det är ju ganska fint där ifall någon inte varit där förut tänker jag.
För mig funkar vilket som, men om lilla Vovve ska vara med kanske det är bättre bara hos dig? Om inte hundar är tillåtna på bruket då.

Jag tycker att huruvida fika, äta eller båda bestämmer värden, dvs du 😀. Jag blir glad oavsett.

Och jag kan som sagt hjälpa till att fixa nåt som ska förtäras om du vill.

Jag kan egentligen vilken tid som helst på dagen, men om jag får välja så inte innan lunch, för då hinner jag pyssla om mina fyrbenta litr på morgonen.
 
Jag är fullt nöjd med knytis, behöver ingen fin mat på restaurang :)
Blirbra hur vi än gör.
Vovve kan sova i bilen medan vi.är på lokal.
 
Jag hoppas på fler gånger.
Såklart det ska bli fler gånger! Vi hoppas att @Blyger kan vara med nästa gång .
För mig funkar vilket som, men om lilla Vovve ska vara med kanske det är bättre bara hos dig? Om inte hundar är tillåtna på bruket då.

Jag tycker att huruvida fika, äta eller båda bestämmer värden, dvs du 😀. Jag blir glad oavsett.

Och jag kan som sagt hjälpa till att fixa nåt som ska förtäras om du vill.

Jag kan egentligen vilken tid som helst på dagen, men om jag får välja så inte innan lunch, för då hinner jag pyssla om mina fyrbenta litr på morgonen.
Hundar är tillåtna på Bruket, men vi kan vara hos mig. Det var bara en tanke jag fick idag när jag var där och åt lunch. Det är ju rätt trevligt.

Tack för erbjudandet om att ta med något. Vi får se hur många vi blir. Det blir bra! Så kul. Jag har ju jobbvecka, så lite seg på att svara. Var mycket i gårkväll och inatt. Ny uppe för hundrastning och lite frukost. Ska snart zzzomna om igen.
Läser mer noggrant senare. Men kul om fler vill hänga på, såklart.
Over and out för ett tag igen :heart .
 
Såklart det ska bli fler gånger! Vi hoppas att @Blyger kan vara med nästa gång .

Hundar är tillåtna på Bruket, men vi kan vara hos mig. Det var bara en tanke jag fick idag när jag var där och åt lunch. Det är ju rätt trevligt.

Tack för erbjudandet om att ta med något. Vi får se hur många vi blir. Det blir bra! Så kul. Jag har ju jobbvecka, så lite seg på att svara. Var mycket i gårkväll och inatt. Ny uppe för hundrastning och lite frukost. Ska snart zzzomna om igen.
Läser mer noggrant senare. Men kul om fler vill hänga på, såklart.
Over and out för ett tag igen :heart .
Tro mig, jag förstår att du har fullt upp när du jobbar och tänker att du svarar när du svarar.

Jag är likadan vissa veckor, kan ta dagar innan jag svarar.
Man måste prioritera sömn när man jobbar så mycket på en vecka.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
524
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: tanten
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
425
Senast: starcraft
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 232
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp