Vilken mat?

Marvin

Trådstartare
Nu blev jag plötsligt med kattungar, och måste ut och köpa mat till dem. Min gamla katt hade allergiproblem och kunde bara äta specialmat.

Nya kisarna fick med av sitt gamla torrfoder (som inte finns att köpa här, (vigor and sage) men frågan är vilken sort vi ska köpa istället.

Helst svenskproducerat foder?
 
Ska det vara svensktillverkat så är det Mjau, Bozita och Magnussons jag skulle titta på i första hand. Magnussons har bara två att välja på - innekatt eller utekatt - men är osäker på om de passar alla åldrar. Annars är det så svenskt som går att få, enda djurmaten som är ursprungsmärkt Från Sverige. Dock innehåller det en del spannmål, detsamma med Mjau, så är det något du vill undvika kan kanske Bozitas kattungefoder passa.
 

Liknande trådar

Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
402
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
919
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 140
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 634
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp