Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Recension av bokserien, Sagan om Valhalla av Johanne Hildebrandt Sammanfattning "Sagan om Valhalla" är en enastående serie som jag...
Svar
0
· Visningar
81
Senast: IngelaH
·
Dagbok I stället för föreläsningar på förmiddagen och söka jobb och kolla information och kurser hemma, på em... så sitter jag nu i...
Svar
3
· Visningar
298
Dagbok Ja, säg det... HUR blir jag sveriges mest attraktiva arbetsökande? Det finns många blänkare på nätet om "sveriges mest attraktiva...
Svar
0
· Visningar
171
  • Låst
Dagbok Jag var på en halvtimme film, träffade sen karriärcoach M... Och femte åsikten om hur ett cv ska skrivas. I övrigt verkade hen lite...
Svar
3
· Visningar
403
  • Låst
Dagbok Det här är blandat stolpar från dagens föreläsning och "påståenden" från diskussionsfrågorna som handlar om intressen och självkännedom...
Svar
0
· Visningar
137
  • Låst
Dagbok Idag blev det Nasta, Brunnsgärdet och Gustavsviksrakan hem. Nu ska jag renskriva dagens anteckningar. Nu när personalen verkar ha...
Svar
0
· Visningar
130
  • Låst
Dagbok Arbetskonsulent E sa häromdagen att karriärcoach M har pratat enskilt med mig. Då blev jag lite "fiskmås", för det har jag inget minne...
Svar
1
· Visningar
167
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Mycket personlig presentation av att leva med social fobi/ panikångest och hur NN hamnade som anställd på Arcus. Förmiddagen avslutades...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Spontanansökan till arbetsprövningsplats/anställning inom information, kommunikation, kundtjänst, administrativ assistent samt...
Svar
2
· Visningar
316
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok När man ska jobba med och stötta människor i lång arbetslöshet och behov av särskilt stöd att komma ut på arbetsmarknaden, pga...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Att ta ansvar för sitt eget beteende är avgörande, vilket kräver att man verkligen lär känna sig själv. Självkännedom ger en känsla av...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Trygghet mål och mening, filmföreläsning med Lasse Gustafsson I filmföreläsningen med Lasse Gustafsson behandlades ämnen som trygghet...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: IngelaH
·
Dagbok "Klart hon ska ha något gott..." - och ändå är det JAG som uppfödare, som lärt mig via kurser, samt under alla år med katter som har...
Svar
2
· Visningar
349
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
277
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Ett personlig perspektiv Stress för mig kan vara att lyssna på en föreläsare som pratar fort för att hinna säga allt inom sin tidsram...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok K, den nye arbetskonsulenten kom fram till mig i korridoren och frågade vad jag jobbat med och gjort tidigare. Då hen tycker att jag ger...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
491
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Försäkringskassan och... jag är hungrig, men det struntar försäkringskassan högaktningsfullt i. Jag har haft 3100 i...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp