Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter ...eller för all del andra som kan tänkas befinna sig i metropolen imorgon :D Någon som vill äta lunch eller ta en fika med mig? Jag...
Svar
19
· Visningar
1 643
Senast: Anna
·
Tjatter Ja, skulle ni kunna ställa upp där? Vilket hade vart "erat" ämne isf? :) Jag vet inte vad mitt skulle vara isf, det enda jag kan...
Svar
5
· Visningar
1 201
Tjatter Jag vann bilschampo och nåt bilvax en gång (har varken bil eller körkort). :cool: Gick en tipspromenad när jag var i tonåren och vann...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 979
Senast: Fiffi1
·
Tjatter Har ett litet problem. Min kompis och jag sitter här och klurar men kan inte komma på det. Hon minns en låt som hon försöker hitta, men...
Svar
12
· Visningar
1 829
Senast: Pathmaker
·
Tjatter Funderar på om jag har många jackor eller kanske helt "lagom" många. Vinterjackor 2 st röda Sen höst: 1 grå och en ljusblå lång...
2
Svar
37
· Visningar
6 028
Senast: Kiwifrukt
·
Tjatter Tycker ni att det hjälper eller är det bortkastat O_o
Svar
15
· Visningar
2 044
Senast: Gammeln
·
Tjatter Ska inom en snar framtid på fest med filmtema. Frågan är alltså, vad ska jag klä ut mig till...? :crazy: Gärna något som inte kräver...
Svar
7
· Visningar
1 775
Senast: Chili
·
Tjatter I gårkväll hörde jag ett "klonk" från kokvrån men tänkte inte mer på det. Nu upptäckte jag att fetaostburkens lock (skruvlock, öppnad...
2
Svar
22
· Visningar
4 109
Senast: astronaut
·
Tjatter Nu har jag googlat men hittar inte vad jag letar efter. Finns det någon kung som tog skydd inne i sin häst? Vem var det i så fall...
Svar
10
· Visningar
2 025
Senast: golit
·
Tjatter Dottern som fyller 11 i slutet på maj önskar sig Twilight filmerna i present. Här i Tyskland är åldersgränsen 12 år så jag är minst sagt...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 450
Senast: lilstar
·
Tjatter Jag måste vad det verkar köpa mig en smart phone. Inte för att jag vill ha en eller för att min fyra år gammal telefon på något sätt är...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: TygerTyger
·
Tjatter gangemstajl är för nåt :confused:
Svar
18
· Visningar
2 227
Senast: Gammeln
·
Tjatter Hej buke! Jag har återupptäckt mitt gamla Arvet från Rosemond Hill-spel från 97- och jag ser ut såhär när jag spelar: :love: Men...
Svar
1
· Visningar
1 331
Senast: Andromedae
·
Svar
20
· Visningar
2 930
Tjatter Tittar ni? Vad tycker ni i så fall?
2 3
Svar
54
· Visningar
4 971
P
Tjatter Ja, som rubriken lyder :) Det är väl knappas bara jag som undrar hur endel har valt sina nick??:D SÅ, kom igen och avslöja hur ni har...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
13 354
Senast: Jussi
·
Tjatter Nu är det äntligen klart :love:. 6 juni nästa år. Vilka ska hit :D
Svar
5
· Visningar
1 361
Senast: Gammeln
·
Tjatter http://www.wimp.com/octopushoudini/ Verkar vara en stor och mångsysslande släkt det där... :bow:
Svar
12
· Visningar
2 059
Senast: honung
·
Tjatter Har ni läst några skämt och kanske gått på nåt? Västerbottenskuriren hade detta...
Svar
14
· Visningar
2 287
Senast: Rie
·
Tjatter Är det bara jag eller ser ni också att alla avatarer och smileys är uppochner? :D :banana:
2
Svar
27
· Visningar
4 165
Senast: vinternoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp