Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Idag köpte jag två par jättefina panelgardiner. Tyckte verkligen jättemycket om dem! Men jag var lite tveksam redan innan eftersom vår...
Svar
6
· Visningar
2 286
Senast: movi
·
Hemmet Jag har en låång passage i min lägenhet där jag nu har en spotlightskena. Ljuset är ju bra men de är så tråkiga i utseendet och jag hade...
Svar
2
· Visningar
9 393
Senast: Tassetass
·
Hemmet Funderar på att sätta upp en "fonddel" påväggarna i sovrummet, nått som verkligen bryter av men som ändå går i gammal stil. Helst i...
Svar
4
· Visningar
1 201
Senast: MissFideli
·
Hemmet Så här såg det ut innan. (Ja, jag hade inte städat.)
Svar
15
· Visningar
2 275
Senast: smasch
·
Hemmet Dax att presentera Glimfeathers hus! Här är lilla huset! Altanen och huset är ungefär lika stora. Sänghörnan från ytterdörren...
Svar
15
· Visningar
1 460
Senast: smasch
·
Hemmet Vi har en frys som är ca 100x60 cm (utvändiga mått, lite mindre inuti) och ca 75 cm djup. Grejen är att vi använder ju långt ifrån...
Svar
3
· Visningar
1 785
Hemmet Bort med detta kitchiga 50-tal! Har 30 dagar på mig att göra nya lägenheten beboelig innan jag måste flytta in. Det handlar om hela...
Svar
10
· Visningar
2 613
Senast: Winni
·
Hemmet Jag har en stor och relativt regnskyddad balkong. Eftersom jag har dåligt med förvaringsmöjligheter annars och förråd med inbrott då och...
Svar
1
· Visningar
1 421
Senast: pimy
·
S
Hemmet Håller på att måla mina stolar klarrött, glansiga. Tyvärr så får jag ränder från penslarna och jag skulle vilja att de ser mer "doppade...
Svar
10
· Visningar
8 882
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Ja vi håller ju då på att göra om mitt rum... Mamma har ungefär 100000 idéer och blir mkt sårad när jag ratar många av dem :angel: Den...
Svar
18
· Visningar
2 266
Senast: Chili
·
T
Hemmet Håller på och gör en liten ansiktslyftning av vårt kök men kan inte riktigt besluta mig för vad jag ska göra med väggarna. Idag är...
Svar
11
· Visningar
6 506
Senast: trip
·
Hemmet Vårt vardagsrum är i desperat behov av ommålning och jag har beslutat mig för att ta tag i det så fort det blir varmt nog ute att man...
Svar
7
· Visningar
1 734
Hemmet Jag blir så trött på det här. Huset jag bor i har små fyrkantiga rum med två fönster och två dörrar i två av rummen samt köket. Med...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 699
Senast: åke
·
Hemmet jag kräks på mitt opersonliga, omysiga sovrum... HJÄLP, vet att det finns väldigt duktiga människor här inne! Vill ha kvar sängen...
2
Svar
37
· Visningar
3 459
Senast: Sar
·
Hemmet Jag har snart lite pengar på mitt konto som jag tänkte lägga på att få ordning på mitt sovrum. Det som ska köpas är gardiner...
Svar
2
· Visningar
1 358
Senast: Sar
·
Hemmet Det här är långsökt som tusan, men finns det någon här som har IKEA:s vita Tundragolv hemma? Har spanat på det golvet ett bra tag nu...
Svar
18
· Visningar
13 030
Senast: Tassetass
·
Hemmet Vi har en liten varmvattenberedare och ordet snabbdusch har fått en helt annan innebörd. Eller snarare, en lite längre dusch kanske går...
Svar
3
· Visningar
983
Senast: Farao
·
Hemmet Vi har lagt nytt klickgolv (trälaminat) i köket, och min sambo älskar att moppa. Problemet som uppstod är att när vattnet torkar in blir...
2
Svar
25
· Visningar
16 881
Senast: Gabbi
·
Hemmet Hur ofta gör ni rent era??? :) o har ni några gra tips på hur man får dom rena igen?? tog nyss ner min o den va ju allt annat än...
Svar
7
· Visningar
1 245
Senast: movi
·
Hemmet Det är tvättdag idag och jag tog precis upp ett lass rent att lägga undan. Vi har otroligt snålt om garderober här, 2 på 4 personer och...
2
Svar
22
· Visningar
4 965
Senast: MikaTela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp