Annonsera mera VII

Jag skulle just posta den!
______________________________________________
Människan vill också att man ska vara utbildad inom häst, utöver ridskola, och att man inte får rida på minst tre månader tills man har bondat.
Den tidigare medryttaren funkade jättebra med hästen men blev dumpad för att hen inte red tillräckligt perfekt.

Ja just det, man ska såklart betala för att få klappa på sessan också!
Är folk helt dumma i huvudet?
Alla gånger jag varit medryttare har det varit gratis och jag har haft helt fria tyglar att rida ibland på bestämda dagar men oftare ungefär precis när jag velat.
 
Jag skulle just posta den!
______________________________________________
Människan vill också att man ska vara utbildad inom häst, utöver ridskola, och att man inte får rida på minst tre månader tills man har bondat.
Den tidigare medryttaren funkade jättebra med hästen men blev dumpad för att hen inte red tillräckligt perfekt.

Ja just det, man ska såklart betala för att få klappa på sessan också!
Men visst har man träffat en och annan stolle när man sökt medryttarhäst.
Jag och en vän var och tittade på några hästar som enligt annonsen ville ridas och väl på plats kom det fram att dom just börjat ridas in.
En annan ville ha 400 kr i månaden för att vi skulle hjälpas åt att rida in och köra in hennes ponny.
En tredje ville ha 1400 i månaden för att ha medryttare en dag i veckan.
Jag bor alltså i ett område där det finns gratis hästar att rida i princip överallt om man är vuxen och inte har så höga krav.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
51 055
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 974
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 479
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
384
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp