användaren kan inte hittas

alazzi

Trådstartare
Jag har bytt telefon men kan inte logga in. "Användaren kan inte hittas"Jag har glömt lösenordet.
 
När jag söker på ditt nick kommer det upp att användaren begränsar vilka som kan se profilen. Prova ändra det och sök på dig själv sen så kanske det funkar?
Jag är lite osäker på vad som behöver ändras men de ändringar som jag har gjort hjälpte tyvärr inte. Är min profil fortfarande begränsad?
 
Upvote 0
Din e-postadress på kontot är en yahoo-adress.

Det är viktigt att alla försöker se till att de har en aktuell fungerande e-postadress på kontot just sådana här tillfällen.
 
Upvote 0
Så här ser det ut
 

Bifogade filer

  • 20230616_202754.jpg
    20230616_202754.jpg
    157,8 KB · Visningar: 114
Upvote 0
Och eftersom jag inte minns mitt lösenord så kan jag inte skapa ett nytt på den gamla telefonen. Moment 22.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230616-204347.png
    Screenshot_20230616-204347.png
    51,7 KB · Visningar: 108
Upvote 0

Liknande trådar

Bukefalos Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man...
Svar
1
· Visningar
586
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
493
Senast: Hellhound
·
Kläder & Bli fin Har fått ett GoGiftpresentkort som jag skulle vilja använda på Zalando, men jag hittar bara hur man köper/löser in deras presentkort...
Svar
5
· Visningar
392
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp