Dasspapper

Shaggy

Trådstartare
Jag har problem.
Det finns fyra saker jag avskyr när det gäller dasspapper
1. Papper som slutar existera när det blir blött så man sitter med saker i handen man inte vill ha där.
2. Papper som inte suger upp vätska
3. Luddande papper
4. Sandpapper
Så länge jag kan minnas har jag köpt Särlas toapapper då det haft de egenskaper jag sökt. Nu har det här skitit sig eller snarare försvunnit i ett moln av ludd. Varje gång jag går på dass numera så får jag plocka luddtussar ur röva.
Nu har jag 7 rullar kvar av 18 packet och inser att det är dags att fundera på alternativ, annars lär jag köra min vanliga prokrastinering och stå där med samma problem och 2 rutor papper i badrummet.
Är det någon som kan hjälpa mig med förslag på ett papper som uppfyller mina krav, som jag tycker är rätt lågt ställda.
 
Ja eller så är det fel på den batch jag köpte från. Vågar bara inte chansa med att köpa papper för ett halvår och få hem en ny luddbomb

Köpte två balar Serla Maximeter eftersom jag 1. avskyr att behöva köpa hela tiden 2. syrrans ungar säljer med idrottsklubben. Men alltså... jag tycker det är lite sandpapprigt. Inte som jag minns det. Eller så minns jag fel. Jag minns i vilket fall att Ica eller Fixa varit okej, Lambi bäst med onödigt dyrt för att torka röven...
 
Jag sållar mig till skalan som röstar på ICAs bad och toalett. Köper alltid 16-packet.
1713645461972.png
 

Liknande trådar

T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 507
Senast: YorkWann
·
N
Träning Måste skriva av mig och få råd om någon orkar läsa... När vi köpte D-ponnyn sa dåvarande ägarna att det hade varit en del problem...
Svar
12
· Visningar
1 301
Senast: jessivega
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp