Bukefalos 28 år!

Filmkanal?

Mammadutt

Trådstartare
Okej nu är det typ 15 år sedan om inte mer sen jag hade filmkanal, på den tiden Canal + hette Filmnet ;)

Nu finns det en uppsjö verkar det som...
Canal +
Tv1000
Tv3Film... komedi... osv....


Vad sjutton är bäst? Tipsa mig!!!
Vi har tele2 som leverantör i huset och har digitalbox så det är bara att beställa nytt kort... när jag bestämt mig :o
 
Sv: Filmkanal?

Jag hade valt Canal+ paketet. Storfilmerna kommer först dit, de har bättre serier och filmer överlag tycker jag. :) Lite dyrare, lite bättre! Dock så är man tvungen att binda sig i ett år när man tecknar det, fast om jag inte minns fel så är det likadant när det gäller TV1000.
 
Sv: Filmkanal?

TV1000 har vi med Tele2.. Ger mer för pengarna, 6 kanaler för 119kr jämf. med 4 kanaler med Canal+ för 249kr. Finns alltid något att se på - tycker vi:laugh:

Sen har vi tillvalspaketet Film för 49kr/mån.. sambon gillar dem, har väl gått någon bra film där tycker ja..
 
Senast ändrad:
Sv: Filmkanal?

ahaaa canal+ kostar 169 kr tror jag det stod på pappret vi fick hem..... det lutar åt tv1000 med tanke på priset :)
 
Sv: Filmkanal?

Ahh.. Tänkte nog fel då :)

Finns ju mer att välja på via TV1000, dessutom tycker jag att de visar bra filmer
 
Sv: Filmkanal?

Vi har alla filmkanaler här hemma, men jag tycker ändå aldrig att det finns nåt bra att titta på :crazy:

Måste jag välja så skulle jag nog tagit Canal+. Då och då dyker det upp en bra film där!
 

Liknande trådar

Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 676
Senast: Paddington
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 424
Senast: jemeni
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 729
Senast: Snurrfian
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 953
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp