Bukefalos 28 år!

Flytta eller ej?

Hon skrev liksom inte att hon ville att buke skulle bestämma åt henne om hon skulle flytta? Så himla konstig grej att skriva suriga inlägg om 😅
Jag tolkade inte @corzette så alls utan mer som att @kolblakkur ’s ”experiment” fungerade. Lite som när man velar mellan två
saker och singlar slant; bara gör att inse när man fått det ens resultatet att känslan blev ”fan, jag vill det andra.”. (Om någon alls förstår hur jag tänker nu? 🙈😆)
 

Liknande trådar

Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 706
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 661
Senast: LaMagia
·
Äldre Av ingen annan anledning än ren nyfikenhet, så vill jag fråga Buke vad ni tycker är en rimlig hyra för nedanstående objekt. Jag bor...
Svar
2
· Visningar
613
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Kära Buke, jag och maken tänkte kanske ta vår bebis från Luleås kalla kust och prova bo nära Stockholm. :nailbiting: Flytten kommer då...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 427
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp