Bukefalos 28 år!

LenaHs tråd

Nä jag tycker banne mig det är billigare att ha konvalescent (om än inte en bråkdel så kul), inga träningar, inga tävlingar och betydligt mindre soppapengar för så ofta åker man inte till kliniken jämfört med hur ofta jag kör på träning.

Va f-n, jag kör på dubbla kostnaderna. Träningar OCH dyr medicin + dyra blodprover lite då och då. Mycket effektivt sätt att göra av med pengar på. :angel:
 
Jag försöker förbjuda oss start i tre dagars tävling och tvinga alla att gå stilterräng istället. Alltså tre hela dagar :crazy:
 
Nu har jag handlat mat :D

.....och hästgrejer från England, pikétröjor att rida och en tunna Litovet. Funderar på om jag har råd att beställa en ny sadel bums också, var ju lång leveranstid.... :D
Vad för sadel ska du ha nu då :p? Kan testa rida corina med dressyrsadeln så kommer du bli jätte nöjd med hur smal och nätt din maxflex är igen ;)
 
Jag var ju liksom bara tvungen o köpa nya ridstövlar....

Nu har jag handlat mat :D

.....och hästgrejer från England, pikétröjor att rida och en tunna Litovet. Funderar på om jag har råd att beställa en ny sadel bums också, var ju lång leveranstid.... :D
Vad för sadel ska du ha nu då :p? Kan testa rida corina med dressyrsadeln så kommer du bli jätte nöjd med hur smal och nätt din maxflex är igen ;)

Min Maxflex är dessvärre mycket bredare än de båda andra jag testat :D Inte tysk precision direkt :p En Hidalgo Island Stockholm har stallkompisen. Ska prova den på Tiger idag. Den känns smalare på hennes 120+ arab än vad maxflexen gör på Tiger :p
 
What the F**k???????? Kan man inte lämna er en enda liten vecka utan att ni dansar på bordet som de små rådisar ni är??? @LenaH gör dig en EGEN tråd din lilla avundsjuka typ!

Bara för att göra er mer gröna så har jag shoppat på Irland..igen....hehehehe.....:devil:
 
Eftersom jag är övertygad om att detta är MIN tråd så fortsätter jag här...:devil: Har ju varit på Irland som sagt o roat mig, framförallt var jag på Flowerhill en sväng o hoppade terräng, så vaaaaansinnigt roligt att jag hörde mig själv skratta högt här o där! Vilket helt fantastiskt ställe? Terränghinder överallt o man hoppar o hoppar o hoppar tills till o med jag kände att jag fått mitt lustmäte fyllt. Underbart!:love:
Kort film:
 
What the F**k???????? Kan man inte lämna er en enda liten vecka utan att ni dansar på bordet som de små rådisar ni är??? @LenaH gör dig en EGEN tråd din lilla avundsjuka typ!

Bara för att göra er mer gröna så har jag shoppat på Irland..igen....hehehehe.....:devil:
Om man lägger in filmer utan att göra dem tillgängliga så kan det gå så här... :devil:

Kul att du håller liv i min tråd när Åke har semester! :up:
 
Eftersom jag är övertygad om att detta är MIN tråd så fortsätter jag här...:devil: Har ju varit på Irland som sagt o roat mig, framförallt var jag på Flowerhill en sväng o hoppade terräng, så vaaaaansinnigt roligt att jag hörde mig själv skratta högt här o där! Vilket helt fantastiskt ställe? Terränghinder överallt o man hoppar o hoppar o hoppar tills till o med jag kände att jag fått mitt lustmäte fyllt. Underbart!:love:
Kort film:
Ser jättehärligt ut! :)
 
Eftersom jag är övertygad om att detta är MIN tråd så fortsätter jag här...:devil: Har ju varit på Irland som sagt o roat mig, framförallt var jag på Flowerhill en sväng o hoppade terräng, så vaaaaansinnigt roligt att jag hörde mig själv skratta högt här o där! Vilket helt fantastiskt ställe? Terränghinder överallt o man hoppar o hoppar o hoppar tills till o med jag kände att jag fått mitt lustmäte fyllt. Underbart!:love:
Kort film:
Ser kul ut! :D
Jag o syrran hade tänkt åka till Irland i sommar men jag fick köpa ny bil istället :meh:
 

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
55 728
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 825
Islandshäst Ja, nu tänker jag sticka ut hakan lite. Vi får väl se hur bra det emottas. Ingen kan väl ha undgått diskussionerna som cirkulerat...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
32 110
Senast: freyja
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp