Bukefalos 28 år!

Lön - hovslagare??

Ojdå, vilka då betalningssätt menar du? I natura eller? Spännande , Berätta mer? Snälla 😝😏🤩
Tja swish lanserades i December 2012 och då hade jag bara några få kunder kvar och annat jobb vid sidan om.
Så fundera på hur betalningar gick till innan swish fanns 😉
 
Ja det är nog många som inte tänker på hur mycket tid som försvinner i restid. Jag hade ute min veterinär häromdagen och han klagade just på det. Han har en granne som är taxi chaufför och de hade jämfört antal mil de kör i veckan och det visade sig att de körde ungefär samma antal mil.
Det är lite samma för min sambo som är kiro för ekipage. Dels går det tid och kostar soppa åt att köra även om han inte åker ut om det är väldigt få hästar. Men det blir ju också ett enormt slitage på bil. Och det för med sig kostnader.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 359
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 934
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
5 388
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 976
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp