Bukefalos 28 år!

Masked Singer 2024

Är det bara jag som får rysningar av mobben som skanderar "av med masken" till taktfast klapp...😬
(jag fattar att det inte är menat så)
 
Det är förinspelat. Om inte annat vore det ju HELT omöjligt för deltagarna att hålla det hemligt för allt och alla om det var live 😅
 
Dom sjunger väl på riktigt men programmet är inspelat för flera veckor sen.
Jag bara killgissar men jag tror att sången är förinspelad när de har maskerna på sig. För de borde vara väldigt svårt att få så bra ljud annars när många av maskerna hindrar mikrofonen från att komma nära munnen.
 
Jag bara killgissar men jag tror att sången är förinspelad när de har maskerna på sig. För de borde vara väldigt svårt att få så bra ljud annars när många av maskerna hindrar mikrofonen från att komma nära munnen.

Nja, det går absolut. Det finns det väl exempel på utanför Masked Singers värld. Sen kan det ju vara förinspelat ändå.
 
Jag måste säga att jag blev väldigt överraskad av Kameleonten. Att hon kan sjunga så vackert - hade ingen aning :) !
Och det ska bli intressant att se om Pandorna förverkligar sina planer.
 
Jag bara killgissar men jag tror att sången är förinspelad när de har maskerna på sig. För de borde vara väldigt svårt att få så bra ljud annars när många av maskerna hindrar mikrofonen från att komma nära munnen.
Dom har ju mikrofon på sig som sitter på huvudet så det borde inte vara några problem.
 

Bifogade filer

  • IMG_4142.png
    IMG_4142.png
    324,2 KB · Visningar: 59
IMG_4146.png

Det var dom jag klarade ta skärmdump på från det korta klippet på Instagram. Men vad jag ser så har nästan alla en sån mikrofon
 
Dom har ju mikrofon på sig som sitter på huvudet så det borde inte vara några problem.

Fast klippen när de tar av sig maskerna är inspelade separat. Så att de har på sig mikrofon mär masken åker av betyder inte nödvändigtvis att de har på sig den när de sjunger. Men det kan ju fortfarande vara så såklart 😊
 
Vad jag förstått är det väl förinspelat? Eftersom Kameleonten ju sjöng live samma kväll I början av säsongen

Det är förinspelat. Om inte annat vore det ju HELT omöjligt för deltagarna att hålla det hemligt för allt och alla om det var live 😅
Ja programmet är förinspelat men är sången det eller sjunger de live under programinspelningen. Det var så jag tänkte.
Dom sjunger väl på riktigt men programmet är inspelat för flera veckor sen.
Borde det inte bli konstigt ljud när de har en mask över hela huvet? Som säkert skrapar mot micken?
Jag bara killgissar men jag tror att sången är förinspelad när de har maskerna på sig. För de borde vara väldigt svårt att få så bra ljud annars när många av maskerna hindrar mikrofonen från att komma nära munnen.
Ja, så tänker jag också. De pratar ju aldrig på scen så den fasta micken kanske sätts dit den gången de ska ta av masken.
 
Ja programmet är förinspelat men är sången det eller sjunger de live under programinspelningen. Det var så jag tänkte.

Borde det inte bli konstigt ljud när de har en mask över hela huvet? Som säkert skrapar mot micken?

Ja, så tänker jag också. De pratar ju aldrig på scen så den fasta micken kanske sätts dit den gången de ska ta av masken.

Det jag menade var att sekvensen när de tar av masken spelas in separat (utan publik närvarande). Så de behöver aldrig ha den på när de sjunger för den sakens skull :)
 
Jag ville verkligen inte att det skulle vara fröken snusk på grund av att det kändes fel med mask under masken. Dock tycker jag att hon sjunger väldigt fint! Har gillat henne bäst.

Och det var roligt att hon verkade lite peppad att ta av sig masken.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 031
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
831
Senast: Rosett
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 003
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 423
Senast: underensten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp