Roliga bilder och memes om katter!

1705807177965.png
 
Jag har faktiskt aldrig haft en katt som knuffar ner grejer eller ligger i kartonger. 🤔 Ändå är jag uppvuxen med katt sedan 1974. :heart

När Maja var ung satt hon på hyllan ovanför mitt skrivbord när jag pluggade, och pillade upp en penna i taget ur pennstället för att putta ner den på mig. :rofl:

Sigrid nöjer sig med att ta stenarna som jag har liggande i ett hörn av fönstret, och knuffa ner dem så att de landar i den emaljerade vattenkannan. (Hon får flytta dem en bit för att de inte bara ska trilla ner på parketten.) All uppmärksamhet på Sigrid! :idea:
 
Du behöver en Igor! Han ska prompt ligga mellan benen. Under täcket om det är kallt, på täcket om det är varmt.
Det blir en mindre flygtur då och då men han lägger sig tillrätta så fort jag snurrat färdigt :D
Jag är väldigt rörlig i sängen så stackars Igor isåfall.. :o:rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
447
Senast: ufot
·
Katthälsa Går en skabbräv här väldigt nära oss. Självklart håller vi katterna inne, var en jägare här idag men jag vet inte om räven är hittad...
Svar
1
· Visningar
538
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
34
· Visningar
2 794
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 634
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp