Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2022

Förra året fick jag ett par handledsvärmare. Jag firade jul hos mina föräldrar och glömde handledsvärmarna så mamma fick skicka dem.

Hon kommer få skicka dem i år igen :rolleyes:. Denna secret santas klappar är dock ihågkomna och medtagna :D.
 
Mina fina paket!
DSC_1109.JPG
 
Som innehöll:
20230123_204832.jpg

En filtad tvål(?), spännande, bild i nästa inlägg. Den luktar jättegott!😊😊 stod får får lamm får också vara en ledtråd på den .
Flera olika smaker på varm chokladdryck, får köpa hem mjölk så jag kan testa dem.
Och yoga-ljus🧘‍♀️🕯
Där fanns även glitter och en påse som jag tror var en ledtråd då det fanns en etikett med tesco på botten🤔


Tack snälla @Sel 🥰🎅❤️
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 809
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 766
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 928
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 630
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp