Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på mig själv just nu. Kan inte hålla fokus nog att se nya serier eller filmer trots att de är intressanta utan sitter och pillar i mobilen ist och ser om sådant jag sett tusen ggr :banghead:
Är likadan. Inne i en dålig period där ångesten kryper under ytan så jag koncentrerar mig inget alls. Ser bara på mina "comfort" grejer. Tre youtube kanaler, två serier och några filmer. Repetition och att jag vet vad som händer har en lugnande verkan. Somnar till samma youtube kanal varje kväll.
 
Är likadan. Inne i en dålig period där ångesten kryper under ytan så jag koncentrerar mig inget alls. Ser bara på mina "comfort" grejer. Tre youtube kanaler, två serier och några filmer. Repetition och att jag vet vad som händer har en lugnande verkan. Somnar till samma youtube kanal varje kväll.
Till person här. Blir knappt avsnitt ens. Mest scrolla instagram, speciellt förre sängen.
 
Jag har haft ett problematiskt förhållande till mat och vikt i många år. Har det senaste året börjat leva mer sunt och gått ner en del i vikt (och därmed blivit stabilare och behövt ta mindre insulin). Var hos en släkting häromdagen och hon började bläddra i fotoalbum. Kommenterade om hur tjock jag var, vilka runda kinder jag hade. Titta hur stor jag var (i princip hur fet jag var). Försökte säga något om att jag gått ner i vikt och hennes svar var att ja, nu ser du mycket bättre ut.

Känner mig ganska knäckt och naturligtvis trillade jag dit (inte bara därför men det hjälpte inte) och överåt. Kan inte jag vara lika bra hur mycket jag än väger? Vilken kropps och ansiktsform jag har?

Jag vet att jag inte borde störa mig på det, men kan inte låta bli.
 
Har bytt till vinterdäcken som rullat en vinter. Kör och handlar och när jag kommer ut igen är ett däck helt tomt, naturligtvis ett framdäck och jag har bilar på ömse sidor. Ingen domkraft i bilen så jag går bort till en konkurrent som är bussig och byter åt mig till ett av sommardäcken. Jag swishade 200 kr som tack till honom.

Kört tillbaka till första stället igen, däcket var trasigt på sidan! Vet inte om det blev förstört det lilla det rullade tomt ut på ch in i parkeringsrutan igen eller när det skulle hänt. Har ju legat i förrådet tills idag.

Inte nog med det, jag blir tvungen att köpa två nya däck! Montering, balansering och nya däck 3800 kr. Som hittat. 😡
 
@nightcrawler Google annonser har fattat din störning och ger lösningsförslag.
589F4BDC-56FD-4C6E-932F-4E3BBC83F474.png
 
Att jag och min äldre släkting har ringt om varandra. Jag ringde igår, hon var upptagen och jag skulle ringa på kvällen, ringer på kvällen inget svar, hon ringde idag vid lunch när jag var på stan, jag ska ringa senare, ringer senare inget svar... Jag är så himla trött och vill göra annat som inte direkt går att kombinera med telefonsamtal :sorry:
 
Slutade jobba 17, slängde i mig lite varma mackor och har nu lagt färg i håret. Får panik när jag ser utväxt :nailbiting: är frusen av mig så försöker tänka bort iskall hårfärg i hårbotten och sikta in mig på att det blir skönt när jag får skölja av det i en varm dusch. Tänkte distrahera mig med att skriva inköpslista till morgondagens handling.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 900
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 869
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 584
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 750
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Återkommande uvi
  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp