Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 33

Dagen har varit förspilld. Trött, frusen och lite värk.

Hade ett gäng saker på listan men har inte gjort någon av dem. Tror kylan bidrar. Hade 12 grader på nedervåningen imorse.
Nya tag i morgon.

Tur jag har sjukpension och slipper ha dåligt samvete för allt jag inte gör
 
Dagen har varit förspilld. Trött, frusen och lite värk.

Hade ett gäng saker på listan men har inte gjort någon av dem. Tror kylan bidrar. Hade 12 grader på nedervåningen imorse.
Nya tag i morgon.

Tur jag har sjukpension och slipper ha dåligt samvete för allt jag inte gör
Usch och fy för 12 grader... :( Det hade jag i vintras när det var -24 grader ute, och det var INTE kul :wtf: ! Jag hade mössa på mig inomhus!
 
Fick vänförfrågan på fb från en equiterapeut jag använde ett tag, trodde jag var kompis med hen redan så tänkte först att det var ett scamkonto men verkade legit så jag accepterade. Sen när jag såg inläggen kom jag ihåg varför jag tagit bort hen. Hen delade bara massa antivax grejer under covid, och nu hade hen visste gått vidare till transfobi. Blir väl att plocka bort igen, tror inte jag orkar ta diskussionen 🙃.
 
Jag skulle behöva skaffa en våg så jag kan väga hundarna. Men jag vill verkligen inte veta vad jag själv väger..

Tror inte de vill balansera på en badrumsvåg själva. 😅
Nått sånt här och hänga de i en resväskevåg :D :D
1713724154335.png
 
Mig själv och mitt bekräftelsebehov/önskan.
Hade planer med några vänner inför nästa helg när jag fyller jämt
Idag hävdar båda att jag inte sagt något och är helt förvirrade varför jag säger att vi ska fira
Nähäp, blir inget som vanligt då.
#toostrongindependantwoman
 
Isabell Werth's rasistiska uttalande... Hittar dock inte riktigt originalposten, om det inte är så att hon varit inne och redigerat, men Dressagehub har gjort ett inlägg om det.
 
Om hon sagt, det är Saudiarabiens fruktansvärda förtryck av kvinnor, lgbtqi, deras trampande på mänskliga rättigheter och försök till sport washing som gjorde Quantaz stressad så hade det varit en annan sak.

Men hon liksom resten av eliten åker gärna dit och förgyller Saudiernas försök att tvätta sig rena genom pengar.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 139
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 177
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 837
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 347
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp