Störiga saker vi stör oss på, del 33

När folk i kollektivstall slarvar och det går ut över hästarna. Jag blir arg och ffa ledsen för vår fina ponny som inte fick sin kvällsmat igår och då stod utan mat i 13 timmar :cry:
Jag kom ut till stallet på vid femtiden för att mocka. Då stod hästarna fortfarande inne och hade inte fått mat sen kvällen innan. Stallägaren hade både glömt bort att släppa ut och fodra lunch.
Det var sista gången jag åkte hem direkt från nattjobb.

Nu har jag hästarna hemma och det är så skönt!
 
Slutade jobbet 07 i morse och har i em suttit i fackliga förhandlingar med HR där vi redan sedan innan har inskrivet att vi ska undvika möten efter 15. Vilken tid är mötet? Jo, kl 15.

I morgon är jag "ledig". Kl 12 - 15 har vi enhetsmöte med obligatorisk närvaro så 6 timmar kval ÖT. :cautious:

På onsdag har jag bytt med en kollega så då tänker jag vara både ledig och oanträffbar. :meh:
 
Operationen gick bra men stör mig på att de fick gå in så djupt på flera ställen så att det kommer ta minst 6 veckor innan jag kan bada badkar och rida.
De två sakerna som får mig att må bra. Den tredje är att tröstäta och det slår alltid negativt tillbaka.
 
Jag vill ha Celsius Drakfruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt :arghh::arghh::cry::confused:
Nejnej, vi tar in en platta per affär typ och sedan går den upp i rök.... mvh MEH


Såg två personer gå från område med affär igår med dessa i händerna, men nope affären där hade int:down:
 
Det var väntat, men ändå 😫 och jag var tjurig och tog mina vårskor....
1000041914.jpg
 
Sov 5 timmar max. Nu sitter jag här på min morgonföreläsning och har aldrig koncentrerat mig bättre. Vad i helvete. Borde jag sluta sova hela nätter?? :cautious:
 
Jag tittar på Lyxfällan. Hur kan vuxna människor vara så blåsta?

De köpte en hundvalp på avbetalning. Han är hos kronofogden och köper därför en datorskärm på avbetalning i hennes namn!

Jag vill bara skrika på henne att lämna honom!
Tänk på att mycket av det där tyvärr är tv.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 893
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 264
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 106
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 445
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp