Störiga saker vi stör oss på, del 33

Stör mig på att min telefon inte laddar fast laddaren sitter i! 😩

QK6bzY2.jpeg
Sitter verkligen laddarens kontakt rätt?

Jag behöver regelbundet rensa telefonens laddkontakt från halm och boss, även ett litet strå på fel ställe kan göra så att laddsladdens kontakt inte får ordentlig kontakt med telefonens kontakt...
 
Prova starta om den? 😊

Sitter verkligen laddarens kontakt rätt?

Jag behöver regelbundet rensa telefonens laddkontakt från halm och boss, även ett litet strå på fel ställe kan göra så att laddsladdens kontakt inte får ordentlig kontakt med telefonens kontakt...

Testa blåsa ur hålet!
Jag har testat allt! 😅 Kom på att jag hade en trådlös laddare hemma och det verkar fungera iaf, sjukt bökigt bara. 🙄
 
Jag vet de som sökt till andra program men blivit erbjudna att vara med i lyxfällan. -men jag har inte dålig ekonomi. -det behövs inte vi gör så det ser ut så. Du får vara med i tv.
Kan man inte kolla upp folks skulder till Kronofogden? Borde vara lätt att hitta vilka som har dålig ekonomi på riktigt och vilka som bara är med i TV. Men iofs, vem orkar göra det… 😅
 
Ett mycket efterlängtat paket har kommit till mitt utlämningsställe och jag har all möjlighet att hämta ut det nu på en gång.
Ett annat lika efterlängtat paket har inatt kommit till stadens terminal och bör rimligtvis komma till utlämningsstället under dagen. Så... För att slippa ta två vändor avvaktar jag hämtning. Men jag vill ju hämta NU liksom!
 
Stör mig på att jag var så sen med att boka tid för provtagning
Ska till reuma på torsdag och ska ta prover imorgon
Skulle ha ringt redan i fredags men ja
 
Min dotter skulle köpa ett par begagnade rullskridskor i staden hon bor i (till mig), hon hade bestämt med personen och allt till i söndags och jag skulle swisha, men så glömmer hon bort det!!!!! Jag är oerhört besviken. Hon är sådan ibland, gäller det henne själv glömmer hon inget, men när det gäller andra är det inte så viktigt.
 
Jag stör mig på att jag inte ens vet vad jag har för storlek på hjälm, jag har glömt och har ingen hjälm kvar, men tänker inte köpa ny, funkar fint med begagnad men då krävs det ju att jag vet min storlek. Dottern har samma storlek som jag och har tillgång till en hjälm att testa om den passar henne.... men hon skulle göra det "sen". "Sen" innebär glömma bort.
 
Jag stör mig på att jag inte ens vet vad jag har för storlek på hjälm, jag har glömt och har ingen hjälm kvar, men tänker inte köpa ny, funkar fint med begagnad men då krävs det ju att jag vet min storlek. Dottern har samma storlek som jag och har tillgång till en hjälm att testa om den passar henne.... men hon skulle göra det "sen". "Sen" innebär glömma bort.
Kanske lite väl modigt att köpa en begagnad hjälm?
Jag skulle inte våga..
 
Kanske lite väl modigt att köpa en begagnad hjälm?
Jag skulle inte våga..
Det är jag som ska använda den, hade det varit till mina barn hade de fått nya, men jag själv bryr mig inte. Tycker det är lite väl dyrt att köpa hjälm för flera hundra ifall jag inte ens kan stå på fötterna och inte kommer använda rullorna något i slutändan. Utslängda pengar. Tror inte det är huvudet jag slår i utan resten av kroppen som får lida mest! :D
 
Det är jag som ska använda den, hade det varit till mina barn hade de fått nya, men jag själv bryr mig inte. Tycker det är lite väl dyrt att köpa hjälm för flera hundra ifall jag inte ens kan stå på fötterna och inte kommer använda rullorna något i slutändan. Utslängda pengar. Tror inte det är huvudet jag slår i utan resten av kroppen som får lida mest! :D
Fast dina barn bryr sig nog om du skadar dig. Har en vän med bestående hjärnskada, trots att hon hade hjälm. Så tycker sånt är dumt att riskera.
 
Fast dina barn bryr sig nog om du skadar dig. Har en vän med bestående hjärnskada, trots att hon hade hjälm. Så tycker sånt är dumt att riskera.
Jag förstår att du vill väl, men...
Säger du det till alla som cyklar utan hjälm också? Det är ju rätt vanligt att vuxna inte använder hjälm vid den aktiviteten.
Det enda jag ska göra är att åka lite rullor, ger det mersmak lär jag nog satsa på ny hjälm och annat faktiskt för då ska jag försöka åka efter hunden och då blir det ju inte en begagnad hjälm i alla fall. Då kan det till och med bli fler och nya rullor också och en massa andra skydd man kan ha osv.
 
Jag vet de som sökt till andra program men blivit erbjudna att vara med i lyxfällan. -men jag har inte dålig ekonomi. -det behövs inte vi gör så det ser ut så. Du får vara med i tv.
Jag blev tillfrågad av TV4 en gång om jag ville vara med via telefon och ställa en fråga i nåt program (de hade hittat mig i en facebookgrupp).
Men jag skulle inte få välja en egen fråga, nä de skulle bestämma vad jag skulle fråga om.
Jag avstod. :cool:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 893
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 264
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 106
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 445
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp