Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alla dessa appar.
Min bror skickade massor av bilder och meddelanden och blev lite förundrad över att jag aldrig svarade. Han skickade på Whatsup - jag har inte det. :banghead:

En tidigare sekreterare sände protokollen på google doc. Våra äldre ledamöteer hade ingen susning om vad det var. Jag frågade om det itne gick att helt enkelt bifoga i ett mail - det kan alla läsa. Men det var tydligen mycket krångligare. :banghead:
Det är så störigt! Alla har ju inte alla appar och konton överallt.

Vi lyckades få ordning på det till slut, men det tog ett bra tag..
 
Efterlyser fortfarande en beställd vara som inte skickats efter 3v. Jag har mailat x flera utan svar, haft telefonkontakt med butiken (för det finns en fysisk butik) och då skulle varan skickas samma dag. Det är 2v sen och inget händer. Nu när jag ringer får jag inget svar heller.
Snabba leveranser och personlig service, my ass! :mad: Får ju typ testa att ringa från jobbtelefonen och se om de undviker mig....
 
Efterlyser fortfarande en beställd vara som inte skickats efter 3v. Jag har mailat x flera utan svar, haft telefonkontakt med butiken (för det finns en fysisk butik) och då skulle varan skickas samma dag. Det är 2v sen och inget händer. Nu när jag ringer får jag inget svar heller.
Snabba leveranser och personlig service, my ass! :mad: Får ju typ testa att ringa från jobbtelefonen och se om de undviker mig....
Ring från skyddat nummer, det har fungerat för mig.
 
Folk på jobbet som helt saknar initiativförmåga och förlitar sig på att Någon Annan (ledtråd: jag) ska ta tag i allt hela tiden. Senast jag kollade var vi vuxna människor allihop, och är man vuxen bör man vara kapabel att titta själv när tåget till den gemensamma jobbresan går, men tydligen inte 🤷‍♀️
 
Efterlyser fortfarande en beställd vara som inte skickats efter 3v. Jag har mailat x flera utan svar, haft telefonkontakt med butiken (för det finns en fysisk butik) och då skulle varan skickas samma dag. Det är 2v sen och inget händer. Nu när jag ringer får jag inget svar heller.
Snabba leveranser och personlig service, my ass! :mad: Får ju typ testa att ringa från jobbtelefonen och se om de undviker mig....
Bra idé.
Åå fiket hade vi bekymmer med hyresvärden - kommunen. Det gick inte att komma fram till bostadsbolaget. Så jag ringde drån min privata telefon och de svarade direkt
 
Men vad är det för :devil: ställe du är inlagd på? :rage:
Jag har tidigare kunnat småskratta åt eländet på denna avdelning men nu börjar det bli dags att gråta 😅

Har min egen febertermometern och blodtrycksapparat med mig för att kontroller glöms bort. I flera dagar var det slut på alla sängkläder, så jag fick hänga upp mina dyngsura lakan på tork över mitt sängbord. Min mamma fick också köpa förband på apoteket till mig för att allt material var slut 🤣

De vägrar ringa stickhjälp också, så blir stucken mellan 8-12 gånger per dag.

Men god smörgås och yoghurt till morgon och kväll är dem spot on på iaf 😁
 
Är det en stor kund? Hade jag varit ägare hade jag tyckt åt kunden ifråga att eftersom vi tydligen har så dåliga saker och service så får hon handla på något annat ställe... :angel:

Min morfar som var skräddare (och vars humör jag ärvt även om jag har LITE mer handbroms än vad han hade :D) bangade inte för att slänga ut kunder som var omöjliga. Det hände mer än en gång :rofl:
Nej absolut ingen stor kund, det var nog en av veckans billigaste beställningar.
Få se vad den här veckan för med sig, om hon kommer för att klaga och råkar träffa på mig, så är jag i varje fall förberedd på vad som ska komma.
Men chefen är ibland lite mjäkig, och av den åsikten att vi gör allt och lite till för att kunden ska vara nöjd, så det är inte omöjligt att han ursäktar och ger rabatt, eller något 🙄
 
Jag har misslyckats med min hygien idag. Jag duschade men glömde ta på mig deo. Det dröjde inte länge innan jag började lukta svett. Det får bli en till dusch idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 962
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 652
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 882
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
123 014
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp