Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt min lillkisse är inte riktigt riktig? När vi fick hem henne var hon 10 veckor gammal. Hon var ganska smal då och man kände revbenen...
Svar
8
· Visningar
2 021
I
Övr. Katt Min pojke ska få en flickvän att roa sig med i en hel vecka! :love: :love: :love: Förhoppningsvis ska de bli små skogisar av det hela...
Svar
5
· Visningar
1 274
Senast: Idka
·
R
Övr. Katt ska marrakech på parning..... åhh,vad jag kommer att sakna honom... :crazy: fast jag hoppas att det blir många fiiiiina ungar! :D
Svar
12
· Visningar
1 256
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt Katten jag har tagit hand om och ska behålla har börjat löpa och igår märkte jag att hon skvätt/kissat på min sambos kudde och täckena...
Svar
4
· Visningar
1 324
Senast: adore
·
K
Övr. Katt i väntan på att sambon ska komma hem, så vi kan åka till landet. :banana: Vem har katten med längst svanshårstrå!? :p Min hankatt...
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: KaZa
·
Övr. Katt När vi hade flyttat alla grejer till vår nya gård skulle vi upp och hämta våra katter, dom som flyttat dit var där och höll på med...
2
Svar
22
· Visningar
3 333
Övr. Katt Har tappat bort min kisse i huset!! Hon försvann igår kväll och vi har letat överallt! Ibland hörs ett ynka mjao någonstans ifrån, men...
2
Svar
23
· Visningar
2 593
Senast: Sol
·
R
Övr. Katt Alla som köper RC i 10-kilossäck får ju deras kattencykloopefjhjhjdgj=skitsvårt ord,inte bara att säga.. :angel: jag har väntat på 2:an...
2
Svar
31
· Visningar
2 219
Senast: kpist
·
Övr. Katt Har du hittat nått hem åt Solo-killen? Jag tänker inte nämna att jag snart flyttar till större lägenhet med plats för fler katter. Bara...
Svar
1
· Visningar
1 065
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Nu är det bestämt och jag har pratat med katthemmet :) Inom kort flyttar Vitnos hem till mig, sambon, Katla och Vulkan :banana: Här...
Svar
10
· Visningar
1 212
Senast: snurpe
·
D
Övr. Katt Hur ofta avmaskar ni era katter och vad använder ni för avmaskningsmedel?
Svar
4
· Visningar
1 470
Senast: adore
·
L
Övr. Katt En av mina katter som inte är er än 3 år har på något sätt lyckats ha av ena tanden , Dom som ser ut som hugg tänder :angel: vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 731
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hur länge kan dom vara borta? Min syrra har precis skaffat katt och är jätteorolig för att den inte varit hemma på ett par dagar.
Svar
6
· Visningar
1 271
Senast: strumpan
·
Övr. Katt Nån här som jobbar med hittekatter i Göteborgstrakten?? Jag har ett par kg torrfoder (av hög kvalité) som jag har (äh, Hanoo har) vunnit...
Svar
2
· Visningar
1 331
Senast: Sassy
·
T
Övr. Katt En anledning till att inte \"skänka\" katt http://www.aftonbladet.se/nyheter/0004/05/hund.html Hoppas det här kan får er som inte har...
Svar
5
· Visningar
1 583
Senast: burken
·
Övr. Katt Måste bara få berätta. Har ju ett stycke 4 månaders kattunge. Söt som socker, kelig som få och full i bus. Heter Tekla Terrorist...
Svar
2
· Visningar
1 304
J
Övr. Katt Hur många borstar tänderna på sina katter? Innan vi fick våra så frågade vi i alla djuraffärer om man kunde göra det, men det var inte...
Svar
12
· Visningar
1 610
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Med jämna mellanrum kikar jag upp på de olika katthemmens sida. Så även idag :smirk: Fastnade direkt vid en katt som jag är nästan...
Svar
16
· Visningar
1 546
Senast: Carita
·
A
Övr. Katt Min ena katt har en lös tand. Sitter brevid de där små söta framtänderna i överkäken. Den är några milimeter (kanske 3-4mm) längre än...
Svar
2
· Visningar
2 350
Senast: adore
·
V
Övr. Katt Titta här! Min lilla prinsessa, hon är så söt på det här kortet att jag får ont i hjärtat!! Saknar henne, lilla guldklimpen :( Tingeling
Svar
6
· Visningar
1 357

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Willes bilköpstråd
  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • SD:s trollfabrik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp