Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Hej! Hur gammal bör en kattunge vara innan man tar den från sin mamma? /Timo
Svar
13
· Visningar
4 089
Senast: Grana
·
Övr. Katt Eller hur? Ibland lyckas man.
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 433
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Jag får eventuellt hyra ett rätt stort hus av en bonde här i Örebro som jag gärna skulle vilja ha. Men det ligger väldigt nära...
Svar
1
· Visningar
1 392
Senast: Xeline
·
A
Övr. Katt Våran stallkattmamma Tuss har blivit överkörd och kvar har hon lämnat fyra hjälplösa små knyten... De har fortfarande navelsträngar o...
Svar
5
· Visningar
5 404
Senast: Mitrolle
·
R
Övr. Katt tror ni inte att jag har gått o kärat ner mig i en ny ras???????????????????? :crazy: Sokoke :love: jag vill ha en sån marble.... :p...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 874
Senast: palle
·
Övr. Katt kan mina kissar göra hur som helst & var som helst!! Hanfatet är ju tex en utmärkt plats att vila sig i. Jättebra om man skulle bli...
2
Svar
39
· Visningar
3 238
Senast: Pellis
·
Övr. Katt Och när hon blir det, så blir hon alldeles suddig i blicken och får en droppe på näsan. Hon se helt hög/salig ut. Ville bara säga det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 334
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Uppenbarligen är det inte meningen att jag ska avla, nu verkar det som om den planerade hanen Chivas kommer att kastreras innan Yoga ens...
Svar
14
· Visningar
1 904
Senast: Rallebralle
·
L
Övr. Katt :cry: :cry: Det är som så här att jag saknar mina katter så fruktansvärt mycket så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Under de...
Svar
11
· Visningar
1 877
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt I natt blev det inte mycket sömn mina vänner. Jag har ju som bekant en kattunge hemma som i natt lyckades konvertera mina snart 3år...
Svar
2
· Visningar
1 722
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Hur skall man hantera en katt som är agressiv? Skall en agressiv katt som anfaller hundar och kanske barn, få gå lös ute? Vad skall man...
Svar
4
· Visningar
2 643
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu har jag efter mycket väntan äntligen fått egen katt! För två veckor sedan kom den första, en tremånaders kattunge som var helt...
Svar
3
· Visningar
2 392
Senast: Sol
·
P
Övr. Katt Jag hittade denna varning på Föreningen Djurhjälpens hemsida http://www.djurhjalpen.nu Jag såg även bilderna på de 13 vanvårdade...
2
Svar
28
· Visningar
3 851
Senast: adore
·
T
Övr. Katt Skapar denna tråd för alla er som har katt, tänker skaffa katt eller helt enkelt bara älskar djur. I dagens Sverige finns ett otal...
Svar
6
· Visningar
2 340
Senast: adore
·
P
Övr. Katt Är det tillåtet att ställa ut en katt som pga infektion vid kastrering får antibiotika?
Svar
1
· Visningar
1 716
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har ni lust att berätta hur det går till på en kattutställning.. Vad de bedömmer och hur saker går till? Bedömmer man samma saker på...
2
Svar
38
· Visningar
4 128
M
Övr. Katt Vad kan man göra för dom? Var nyss i stallet och var med när vi avlivade 4 kattungar. Vi har nämligen en "vildkatt" som bor i stallet...
Svar
7
· Visningar
2 778
Senast: tirre
·
K
Övr. Katt Jag och sambo funderar på att skaffa katt. Två stycken Birmor, vi vill helst ha "raskatter" eftersom de nog klarar innekattslivet bättre...
Svar
10
· Visningar
2 365
Senast: MissFideli
·
I
Övr. Katt Vad använder ni? Vad kan rekomenderas?
Svar
3
· Visningar
2 152
Senast: Sassy
·
B
Övr. Katt Har en katt som jag själv har fött upp. Han var enda katten i sin kull, och nu som vuxen är han allmänt udda (men frisk,sund och...
Svar
3
· Visningar
9 072
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp