Vacker bild !!

Ja, och så små !!! Att dom inte får komplex !!?? :o
Min blåcreme hade också blå om jag inte minns fel, Fias är rosa, men hon är inte lika renlig :p
 
*spysmiley*

de har inte vett att få komplex...
nu är det sovadags för mig ...gonatt!!!*znark..hdeciuhnrwdhntvjejrghvjehgbvbvje *rallebralle somnade över tangentbordet*
 
Jo, jag kom på det precis när jag skickat inlägget, men då hängde sig datorn och sen kom jag inte in på Buke.
Jag har några såna bilder, vill du se dom? :angel:
 
Här kommer mitt bidrag.

Inte så speciellt kort egentligen, men jag tycker att Zelda är sååå söt på det här kortet. :love:
 
Hmmmmm.........tyckte att det såg ut som om han hade planerat den bilden länge ;)

Härlig posé iaf!

Mvh C + Gänget
 
oja...han sitter alltid så... :smirk:
nä,skämt o sido,jag tar ca:100 bilder i veckan på katterna o sparar dem i datorn.
så jag har några att välja emellan. :p
 

Liknande trådar

Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
408
Senast: Sol
·
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 247
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
262
Senast: MiniLi
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 416
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp