Betes reducerare till mini

Lucta

Trådstartare
Vad har ni för Betesreducerare till era mini shettisar? Vill ha en till min lilla för att kunna använda om gräset i skogshagen växer på snabbt. Men hittar ingen som är nog liten?🙈
 
Vad har ni för Betesreducerare till era mini shettisar? Vill ha en till min lilla för att kunna använda om gräset i skogshagen växer på snabbt. Men hittar ingen som är nog liten?🙈
Passar inte Shetland? vill att de ska vara så rymliga som möjligt så min WM har storlek cob.
 

Liknande trådar

Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
439
Senast: Takire
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
270
Senast: sweep
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 214
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
1 684
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp