Kattbilder #9

Det blir tydligt nĂ€r vĂ„ren Ă€r hĂ€r. Jag hittade Älva pĂ„ balkongen nĂ€r jag steg upp, och nĂ€r jag fixade frukost var det Juno som njöt av solens strĂ„lar.

IMG_20240308_104417.jpg
 
Jag satt och virkade i godan ro nĂ€r en STÖLD Ă€gde rum. Sedan ylades det ute i hallen. HĂ€r hade krigssĂ„ngen börjat dö ut.


"Hej!!! Har du sett vad jag har fÄngat?"
Ja, du stal den ju framför nÀsan pÄ mig...
 
Jag nĂ€mde nĂ„got om att Sune ska till veterinĂ€ren imorgon. Nicke ser ut som ”ta inte min stora kompis frĂ„n mig”. Undrar ibland hur det ska gĂ„ den dagen Sune inte finns med (10 Ă„r Ă€ldre).
IMG_0789.jpeg
 
Jag har lite sjukstuga pĂ„ gĂ€sttoan just nu. BĂ„da stallkatterna (tvĂ„ honor) har blivit sterilisera förra veckan, men den ena tjejen gĂ„r det inte sĂ„ bra för, hennes sĂ„r har gĂ„tt upp och det blev Ă„terbesök hos vet idag och hon behöver fĂ„ vara inne i en renare miljö ❀‍đŸ©č
IMG_20240314_201529.jpg
 

Liknande trÄdar

Övr. Katt NĂ„n som har huskatt Ragchilla đŸ˜»(Ragdoll/Chinchilla perser) katt och kan berĂ€tta lite om deras lynne, arbete med pĂ€lsen osv? Och om den...
Svar
14
· Visningar
2 488
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-Ă„rig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försĂ€kring. Ägaren idag har IF stora kattförsĂ€kring, antar att...
Svar
7
· Visningar
548
Senast: Catsu
·
Övr. Katt NĂ€sta helg ska vi sannolikt hĂ€mta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-Ă„rig ragdoll. Jag och min man har gĂ„tt i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 597
Senast: cherie
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 Är och vovvarna Äka norrut frÄn SkÄne pÄ vÄr allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
412

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp