Bukefalos 28 år!

Kattsnack 10

Åh vad jag saknar Kingen 💔 men jag är här inne och läser och tittar på era katter.
Fast det går bra nu med sonens astma så det känns bra. Men livet utan katt hörrni, fan vad det suger…

Sålde Kingens klösträd idag också. Fick faktiskt 700kr för det och jag köpte det för 1500kr augusti 2020. Fint tillägg i kassan efter tung januari med höga räkningar.
 
Undrar om det här innebär att jag måste registrera katterna två gånger hos jordbruksverket?

Edit: Ok. Kollade jordbruksverket. En har ställt en fråga till dem om detta men frågan har inte fått något svar än. Men jag följer frågan.
Jordbruksverket har svarat att man registrerar ett av numren och sedan ringer man dem så man får en blankett hemskickad där man fyller i det andra numret.
 
Hur har jag vandrat runt i alla dessa år utan att veta att Freddie Mercury skrev en sång om sin katt Delilah och Queen spelade in den??? :confused:
"You get away with murder, so innocent
But when you throw a moody
you're all claws and you bite
That's alright!"
😅 speaking as a true cat slave
freddie-mercury-cats-5c6fb3e608ae2-jpeg__605.jpg

Ett foto, bara för att :love:
 
Hur har jag vandrat runt i alla dessa år utan att veta att Freddie Mercury skrev en sång om sin katt Delilah och Queen spelade in den??? :confused:
"You get away with murder, so innocent
But when you throw a moody
you're all claws and you bite
That's alright!"
😅 speaking as a true cat slave
freddie-mercury-cats-5c6fb3e608ae2-jpeg__605.jpg

Ett foto, bara för att :love:

Du har inte läst tillräckligt av vad @MJLee skrivit? ;)
 
Lina behöver träffa veterinären. Vi har en tid inbokad nästa vecka. Hon äter inte som hon ska. Har ju tänkt att det är något säsongsbetonat men inser nu att det är något annat. Typiskt att vi var inne på vaccination i tisdags och veterinären kollade aldrig i hennes mun. Och själv har jag inte försökt göra det.
 
Världens onödigaste besök hälsar Alice 😅 veterinären kunde inte se något i hennes mun, tänderna såg bra ut. Passade på att ta ett blodprov dock, och raka bort ett par tovor. Det drabbar ändå bara plånboken 😜 (och katten då :angel:)
 
Lina behöver träffa veterinären. Vi har en tid inbokad nästa vecka. Hon äter inte som hon ska. Har ju tänkt att det är något säsongsbetonat men inser nu att det är något annat. Typiskt att vi var inne på vaccination i tisdags och veterinären kollade aldrig i hennes mun. Och själv har jag inte försökt göra det.
Det är inte det lättaste att öppna hennes mun, men det jag kunde se såg bra ut. Sen gäspade hon och jag kunde inte se något fel då heller. Ljust och fint tandkött.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 332
Senast: bollen__
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 328
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 623
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 478

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp