Bukefalos 28 Ă„r!

Melodifestivalen 2024, ALLA deltÀvlingar + finalen

Bukeomröstning Mellofinalen 2024

  • 1. “When I’m Gone“ – Maria Sur

    Röster: 9 14,1%
  • 2. “Back To My Roots“- Jay Smith

    Röster: 11 17,2%
  • 3. “Awful Liar“ – Lisa Ajax

    Röster: 2 3,1%
  • 4. “Heroes Are Calling“ – Smash Into Pieces

    Röster: 19 29,7%
  • 5. “Give My Heart A Break“ – Cazzi Opeia

    Röster: 25 39,1%
  • 6. “Light“ – Annika Wickihalder

    Röster: 3 4,7%
  • 7. “Unforgettable“ – Marcus & Martinus

    Röster: 12 18,8%
  • 8. “It’s Not Easy to Write a Love Song“ – Dotter

    Röster: 7 10,9%
  • 9. “Que Sera“ – Medina

    Röster: 9 14,1%
  • 10. “Dragon“ – Liamoo

    Röster: 5 7,8%
  • 11. “Effortless“ – Jacqline

    Röster: 15 23,4%
  • 12. “Happy That You Found Me“ – Danny Saucedo

    Röster: 5 7,8%

  • Antal omröstningsdeltagare
    64
  • Omröstning stĂ€ngd .
Det var vÀl för vÀl att Lisa gick vidare till final. Jag vidhÄller att det Àr kvÀllens bÀsta lÄt (Àven om konkurrensen inte var hög). Jag blev ocksÄ glad att Adam Woods gick vidare till vaddetnuheteriÄr och inte Samir och Viktor.
 
Det var vÀl för vÀl att Lisa gick vidare till final. Jag vidhÄller att det Àr kvÀllens bÀsta lÄt (Àven om konkurrensen inte var hög). Jag blev ocksÄ glad att Adam Woods gick vidare till vaddetnuheteriÄr och inte Samir och Viktor.
HÄrd. Konkurrensen var inte hÄrd.

Hurvida den var hög eller inte kan inte jag uttala mig om. 😛
 
Senast Àndrad:
Jag tycker det rÀtt lÄtar som gick vidare men bÀst var Ateens utan konkursens. Och nu Àr godiset slut och jag Àr mÀtt och belÄten
 
Min pojkvĂ€n "tvingar" mig att se kvĂ€llens final och vi ligger lite efter i sĂ€ndningen men.. alltsĂ„ vad f*n var det vi var tvugna att genomlida med Carina Berg och Gustavsson?! Äckel karl som vĂ€grar ta ett nej, som fortsĂ€tter stöta och gĂ„ pĂ„ en kvinna som uppenbart inte Ă€r intresserad. Vill krĂ€kas.. hela numret hade vibbarna av kvart i tre-ragget som kvinnan mĂ„ste fly ifrĂ„n O_o:cautious:
 
Jag tittar pÄ slutet av Norges final. Min favorit vann!! Jaaa!!! Varför kan inte Sverige skicka nÄt sÄnt hÀr?!
 
Min pojkvĂ€n "tvingar" mig att se kvĂ€llens final och vi ligger lite efter i sĂ€ndningen men.. alltsĂ„ vad f*n var det vi var tvugna att genomlida med Carina Berg och Gustavsson?! Äckel karl som vĂ€grar ta ett nej, som fortsĂ€tter stöta och gĂ„ pĂ„ en kvinna som uppenbart inte Ă€r intresserad. Vill krĂ€kas.. hela numret hade vibbarna av kvart i tre-ragget som kvinnan mĂ„ste fly ifrĂ„n O_o:cautious:
Hoppas verkligen inte att de ska försöka leva pĂ„ det hĂ€r ”skĂ€mtet” genom alla programmen.
 
Min pojkvĂ€n "tvingar" mig att se kvĂ€llens final och vi ligger lite efter i sĂ€ndningen men.. alltsĂ„ vad f*n var det vi var tvugna att genomlida med Carina Berg och Gustavsson?! Äckel karl som vĂ€grar ta ett nej, som fortsĂ€tter stöta och gĂ„ pĂ„ en kvinna som uppenbart inte Ă€r intresserad. Vill krĂ€kas.. hela numret hade vibbarna av kvart i tre-ragget som kvinnan mĂ„ste fly ifrĂ„n O_o:cautious:

Jag tycker att det var jĂ€tteroligt! Är sĂ„ trött pĂ„ att alla skĂ€mt först ska mĂ„las genom en pk-kvarn! Det har gĂ„tt för lĂ„ngt tycker jag. Blir nĂ€stan sugen pĂ„ att se "Married with children"

Jag tycker att det var hysteriskt kul!
 
Jag tycker att det var jĂ€tteroligt! Är sĂ„ trött pĂ„ att alla skĂ€mt först ska mĂ„las genom en pk-kvarn! Det har gĂ„tt för lĂ„ngt tycker jag. Blir nĂ€stan sugen pĂ„ att se "Married with children"

Jag tycker att det var hysteriskt kul!
Jag Ă€r verkligen inte PK i skĂ€mt men detta tyckte jag mest var platt och utan finess. (Älskar married with children och den satir som finns i serien)
SÄngen den hÀr mellogrejen bygger pÄ var skitkul men skÀmtet kÀnns fÀrdigt dÀr.
 
Verkligen, timing Àr i princip allt i komedi och man fÄr publiken att skratta genom att bryta av mot deras förvÀntningar. HÀr tyckte jag man kunde se vad som skulle ske en mil i förtid.
För att inte sÀga att man kunde gissa vad som skulle hÀnda sen det blev kÀnt att Carina och Björn skulle delta samtidigt. Blekt liksom, hade varit mycket bÀttre om de hade haft nÄgot nytt med bara anspelningar pÄ tidigare historien typ.

Hoppas de slÀpper det dÀr nu, annat Àn just genom möjligtvis nÄgon anspelning.
 
Framför allt drog de ut pÄ skÀmtet alldeles för lÄngt. Jag tyckte det var kul i nÄgra minuter men de bara fortsatte och fortsatte i vad som kÀndes som evigheter... DÄ blev det pinsamt istÀllet. :bag:
 

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp