Sytråden del 4

Rosa textilpenna kanske kan funka? :)
Jag har kollat lite på textilpennor, men har inte hittat där det står att de funkar för polyester 😕 Jag kanske får åka in till panduro någon dag och kolla vad de har. Det är svindyrt där, men då kan jag ju fråga vad de funkar till och även kolla om färgnyanserna stämmer för när jag beställde mina poscapennor så var färgerna irl inte ett dugg lika färgerna som visades på internet
 
Jag hittade märkpennor hemma som jag har provat med och det blev jättehäftigt! Frågan är hur det kommer att se ut när jag tvättat dem. Om det försvinner helt eller bara bli daskigt 😕 Om det försvinner helt så gör det inget för det är snyggt med vitt också. Kanske snyggare till och med? Jag vet inte 🤔 Det rosa hade egentligen behövt vara mer åt det lila hållet för att passa perfekt till toppen jag ska ha, men detta funkar. Ett problem är dock att om det blir kallt så är den långärmade jag tänkt ha svart och vit så då kommer den ju inte matcha med byxorna 😕 Dessa I-landsproblem 😅🤣
Jag har iallafall äntligen kunnat börja med Beast in black och fortsätter jobba mig nedåt och ju längre ned jag kommer desto krångligare blir det att sy. Vet inte hur många nålstick jag har i fingrarna vid det här laget 😅 69 eyes råkade jag bränna så den är skitful, men jag är för snål för att köpa en ny och den är för komplicerad för mig själv att göra så den får se ut så.
Den rosa bara ligger där för att visa hur det ser ut. Vad tycker ni? Vita eller rosa patchar?
IMG_9946.jpeg
 
Jag hittade märkpennor hemma som jag har provat med och det blev jättehäftigt! Frågan är hur det kommer att se ut när jag tvättat dem. Om det försvinner helt eller bara bli daskigt 😕 Om det försvinner helt så gör det inget för det är snyggt med vitt också. Kanske snyggare till och med? Jag vet inte 🤔 Det rosa hade egentligen behövt vara mer åt det lila hållet för att passa perfekt till toppen jag ska ha, men detta funkar. Ett problem är dock att om det blir kallt så är den långärmade jag tänkt ha svart och vit så då kommer den ju inte matcha med byxorna 😕 Dessa I-landsproblem 😅🤣
Jag har iallafall äntligen kunnat börja med Beast in black och fortsätter jobba mig nedåt och ju längre ned jag kommer desto krångligare blir det att sy. Vet inte hur många nålstick jag har i fingrarna vid det här laget 😅 69 eyes råkade jag bränna så den är skitful, men jag är för snål för att köpa en ny och den är för komplicerad för mig själv att göra så den får se ut så.
Den rosa bara ligger där för att visa hur det ser ut. Vad tycker ni? Vita eller rosa patchar?
Visa bifogad fil 144313
Jag tycker det ser bra ut med att ha båda färgerna samtidigt. Så kan du matcha någon av dem oavsett överdel.
Men du kanske vill ha enhetligt med bara en färg?
 
Jag tycker det ser bra ut med att ha båda färgerna samtidigt. Så kan du matcha någon av dem oavsett överdel.
Men du kanske vill ha enhetligt med bara en färg?
Jo, jag har funderat på att ha båda, men jag vill helst att allt matchar. Men kanske patcharna rosa och låta sömmen fortsätta vara vit 🤔 Det skulle nog kunna bli bra för då blir ju byxorna sin egen del som passar den långärmade och patcharna sin egen del som passar toppen! (Ja, jag är onödigt löjligt noga med att allt måste matcha på rätt sätt 😅)
 
Jo, jag har funderat på att ha båda, men jag vill helst att allt matchar. Men kanske patcharna rosa och låta sömmen fortsätta vara vit 🤔 Det skulle nog kunna bli bra för då blir ju byxorna sin egen del som passar den långärmade och patcharna sin egen del som passar toppen! (Ja, jag är onödigt löjligt noga med att allt måste matcha på rätt sätt 😅)
Det tycker jag låter smart. Så får du in båda färgerna. :D
 
Jag tyckte att jag var jättesmart som kom på hur jag kan göra tillfälliga patchar av tyg och sådant man stryker på baksidan till banden jag inte hinner göra ordentliga till så det har jag hållit på med halva dagen. Tills jag kom på att om man skriver på baksidan så måste man ju spegelvända skiten :banghead: Så det blir bara att börja om igen 🙄😅
IMG_9994.jpeg
 
Det går framåt med mina patchar, men vilket jobb det är 😅 Och jag vet fortfarande inte hur det kommer att bli med att färga dem. Ser framför mig hur allt jobb är förgäves :nailbiting:
Jag vet inte hur jag ska göra med färg på Savage gardenpatcharna för deras logo är ju svartvit 🤔
IMG_0771.jpeg
 
IMG_2024_05_04-18_55_48_1270_7B3F51A5.jpeg

Alice: Madness Returns aka Emo-Alice :D🐇kjolen är från Charm pattern's night and day dress, ärmarna också men har modifierat och gjort dom riktigt puffiga. Livet är baserat på ett block/en sloper från Cashmerette, gud vad jag önskar att jag tagit tag i det tidigare! Sjukt värt. Förklädet- freestyle/körde på känsla. Symbolerna är tuschpenna från Ica :laugh:
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
504
· Visningar
12 992
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 016
Senast: bollen__
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 166
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 091
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp