Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Så, nu får ni bestämma vilken ras jag ska ha när det blir aktuellt med hund igen. Vi är 2 vuxna o 2 småkillar, 5 o 7 år. Barnen är...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 501
M
Hundavel & Ras hej allihopa, är på jakt efter en bra dvärgspets/pomeranian uppfödare, så är det någon som har något bra tips? Bor i stockholm, men...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: Flo-Jo
·
Hundavel & Ras Jag förstår mig inte alls på denna ras men har sett att det är en del som har vinthundar här. Jag tänker främst på små vinthundar som...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 924
Senast: iozrob
·
Hundavel & Ras Hej. jag och min kille har funderat på att skaffa hund, och nu har vi hittat en som verkar passa oss ganska bra, men jag är lite...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 843
Senast: Diplomaten
·
Hundavel & Ras har kollat på lite hemsidor och finns en hel del som använder sig av inavel/linjeavel.. skk har ju en maxgräns på 6.25 % , finns ju...
2
Svar
26
· Visningar
2 982
Senast: lundborg
·
Hundavel & Ras För ca ett år sedan skapade jag en rasvalstråd där jag pratade om en ny hund i framtiden, nu är framtiden här och inom detta år kommer...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 575
Senast: Ciindy
·
Hundavel & Ras jag och min sambo har sedan en tid tillbaka funderat på att skaffa en hund framåt sommaren och vi har mest kollat på fransk bulldog som...
2
Svar
34
· Visningar
3 056
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Hur hittar jag en bra uppfödare? Den hunden vi har nu är en blandis så den är inte från en kennel. Känner att jag vill göra det här...
Svar
17
· Visningar
1 551
Senast: Mitra
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo håller på att diskutera hundköp till sommaren. Just nu funderar vi på vad vi ska ha för ras, vi kollar för fullt...
2
Svar
25
· Visningar
2 132
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras Vilka här inne har Collie vovvar?? Jag har ingen själv. Men Yroll som bor vid stallet brukar följa med på mina promenader :) Hur...
Svar
11
· Visningar
1 851
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Vi har så smått börjat fundera på att skaffa en vuxen hund till som sällskap och lekkompis till den vi redan har och funderar på vilken...
2
Svar
31
· Visningar
4 730
Senast: Rouise
·
Hundavel & Ras Ni bukare som har eller har erfarenhet av denna rasen. berätta om den, mentaliteten, saker man ska tänka på, rassjukdommar, allt ni...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 128
Senast: Aliide
·
Hundavel & Ras Jag vet att jag följer min rasklubbs etiska rekommendationer samt det som står i SKKs grundregler, men vill även ha koll på kommunens...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: kisse
·
Hundavel & Ras Jag passar en underbar kastrerad Dobermann ibland, igår parade han sej med min höglöpande Grandis tik:crazy:. jag tror han blev...
Svar
2
· Visningar
1 715
Senast: SomethingLovish
·
Hundavel & Ras Någon som har tips på hundar som är "allergivänliga"? Vet att pudel och dvärg/mellan schnauzer är ganska okej. Finns det fler? Söker i...
Svar
18
· Visningar
7 859
Senast: Teki
·
V
Hundavel & Ras jag är en aning sugen på att skaffa en jack russell valp och behöver all matnyttig info av er som äger eller har ägt eller ska skaffa...
2
Svar
34
· Visningar
7 197
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Hejsan! Hur många har Borde Collies här inne?:laugh: Tycker det är en trevlig ras, Kan ni berätta lite om dem,hur länge ni har haft...
Svar
3
· Visningar
1 159
Hundavel & Ras Jag går i köpartankar och vill höra allt och se allt om era luddbollar! Det är en aprikos toypudeltik jag skulle vilja ha.. :love:
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Isis2
·
S
Hundavel & Ras Ja, hur höga är dom? Min hane på 1,5 år är ca 70 i manken, är det ganska ovanligt eller är det många som ligger så pass mkt över höjden...
2 3
Svar
42
· Visningar
10 281
Senast: Emmahpemma
·
A
Hundavel & Ras Är nyfiken på hur ni PERSONLIGEN upp lever australian kelpie....
Svar
12
· Visningar
1 457
Senast: *tove*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp