Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 37

Ehhh. B skrev en grej i slutet av ett meddelande. Måste ta upp det nästa gång vi ses för han kan fan inte mena allvar 😂

Det han skrev var "Laww Yah 😘" i slutet av meddelandet. 😬😳 c r i n g e.

Jag förklarade att jag är en slow person, att jag tycker om honom, men att jag inte är i "laww stadiet".

Han sa att han inte menade det så, han tänkte inte ens på att det kunde röra upp känslor.
Att det han menade var att han tycker om mig, hahah. Herregud.

Men känns bra att jag kunde ta upp det med honom, forna pepp hade flytt eller gått och grubblat på det i evigheter. Vi kom överens om att ta det långsamt, inte sätta etikett på nånting osv.
 
Det han skrev var "Laww Yah 😘" i slutet av meddelandet. 😬😳 c r i n g e.

Jag förklarade att jag är en slow person, att jag tycker om honom, men att jag inte är i "laww stadiet".

Han sa att han inte menade det så, han tänkte inte ens på att det kunde röra upp känslor.
Att det han menade var att han tycker om mig, hahah. Herregud.

Men känns bra att jag kunde ta upp det med honom, forna pepp hade flytt eller gått och grubblat på det i evigheter. Vi kom överens om att ta det långsamt, inte sätta etikett på nånting osv.
Bra hanterat! Läskigt att behöva lära sig (oss) prata i mogen ålder men jag tänker bättre sent än aldrig.

Nu var det ju lightversionen du fick men jag lägger den här här utifall att det sker någon upptrappning. :D

Screenshot_20231108-063537.png
 
Det rann ur sanden med Tomten. Blev bara flams och ingen konversation. Inga förslag på att ses från hans sida.
Som när jag försöker berätta något kan han fastna på ett stavfel o "haha, ja jag undra just hur glas luktar" Jag skrev glas istället för glass men hann ändra innan han läste. När det bara blir sånna svar eller bara 3-4 roliga klipp så lessna jag....

Hade nån tanke igår om att starta upp Tinder igen men orkar inte :D
 
Som när jag berätta att en uppfödare hört av sig o va intresserad av Knuts stamtavla mm skrev jag att ska det avlas med Knut så behöver han presterat nått med.
Då ska de flamsas bort med "jaha får han inte ligga annars? höhö"
Då har ändå han avlat på sin förra hund!?

Jag vet inte, kanske är sur men orkar fan inte
 
Som när jag berätta att en uppfödare hört av sig o va intresserad av Knuts stamtavla mm skrev jag att ska det avlas med Knut så behöver han presterat nått med.
Då ska de flamsas bort med "jaha får han inte ligga annars? höhö"
Då har ändå han avlat på sin förra hund!?

Jag vet inte, kanske är sur men orkar fan inte
Knns fjantigt och omoget om det hela tiden håller på så där. Hur sa man få till vettiga diskussioner med en sån?
 
Som när jag berätta att en uppfödare hört av sig o va intresserad av Knuts stamtavla mm skrev jag att ska det avlas med Knut så behöver han presterat nått med.
Då ska de flamsas bort med "jaha får han inte ligga annars? höhö"
Då har ändå han avlat på sin förra hund!?

Jag vet inte, kanske är sur men orkar fan inte
Fy jag hatar sånt, som att det man själv tar upp till samtal inte är viktigt nog att svara seriöst på. Eller att de inte klarar av att fokus ska ligga på dig och det du vill prata om en stund utan han måste ta tillbaka det till sig med ett skämt.
Mitt ex kunde hålla på så också och skämta bort saker jag ville berätta om eller dela med mig av och det gjorde mig lika förbannad varje gång.
 
Fy jag hatar sånt, som att det man själv tar upp till samtal inte är viktigt nog att svara seriöst på. Eller att de inte klarar av att fokus ska ligga på dig och det du vill prata om en stund utan han måste ta tillbaka det till sig med ett skämt.
Mitt ex kunde hålla på så också och skämta bort saker jag ville berätta om eller dela med mig av och det gjorde mig lika förbannad varje gång.

Ja jag fattar inte grejjen?
Jag prata om doftljus på ikea och att eventuellt köpa en En iställef för gran iår och det han snappa upp var stavfelet på glass och En trodde han var en. Sen "Haha"
 
Ja jag fattar inte grejjen?
Jag prata om doftljus på ikea och att eventuellt köpa en En iställef för gran iår och det han snappa upp var stavfelet på glass och En trodde han var en. Sen "Haha"
Tänker att han kanske inte går djupare så helt enkelt, han vet inte hur man för en konversation om saker han själv inte är intresserad av eller kommit på och då tramsar han istället.
 
Så, nu har konversation med Exchefen kommit igång. Han hade känt igen mig på mina lite lätt anonymiserade bilder, bra det. Känns lite annorlunda att prata med nån jag faktiskt känner sen innan än vilt främmande Tidersnubbar, men känns bra hittills.
 
Jag sveper lite lojt på HP.
Skriver med några men det känns rätt avmätt eftersom jag också har nån jag jämför med.
Jag orkade inte heller med Hp längre och är inte intresserad av Tinder, brände mig rätt duktigt på ett par stycken så känner mig rätt nöjd som singel och med kanske ganska stora förändringar på gång så känns det inte så intressant att träffa någon nu.
 
Jag var på dejt igår! Första sedan min kk dumpade mig i maj, jag är visst jäkligt kräsen...😁 Det var oerhört trevligt och lättsamt, och vi pratade både allvar och trams, och avslutade med jättemysigt hångel! Båda var överens om att träffas igen, men det kommer dröja lite, då jag har tre jobb och han fru och jobbar mkt. De är poly, så ingen behöver fundera över det. Men det var himla fint att få träffa någon utan en massa sexsnack, utan bara prat om allt möjligt, och så himla följsam i hånglandet dessutom, han får två tummar upp.
 
I kvällens avsnitt av Yeah but och karma: Nästan-grannen och jag stämde träff och han nämnde kort innan att han skulle berätta något. Uh-oh? Sågs och han berättade om senaste, ganska dramatiska utvecklingen i drama mellan arbetskamrater. Phew.

Tills senare på kvällen när vi hade legat ihopflätade i flera timmar och han sa att han är kär i mig. Glömde alternativet med fingerpistoler. Kramades extra mycket och sa sanningen - jag är lite för rädd för att känna så mycket redan nu, men jag vill inte ha någon annan.
 
I kvällens avsnitt av Yeah but och karma: Nästan-grannen och jag stämde träff och han nämnde kort innan att han skulle berätta något. Uh-oh? Sågs och han berättade om senaste, ganska dramatiska utvecklingen i drama mellan arbetskamrater. Phew.

Tills senare på kvällen när vi hade legat ihopflätade i flera timmar och han sa att han är kär i mig. Glömde alternativet med fingerpistoler. Kramades extra mycket och sa sanningen - jag är lite för rädd för att känna så mycket redan nu, men jag vill inte ha någon annan.
Hur tog han det?
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 107
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
478
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
755
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
660
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp