Bukefalos 28 år!

Om du kunde uppfinna vad som helst!

En tidsmaskin hade ju varit trevlig. Annars vore ju mer varierad och god frysmat utan koriander samt obrytbara hovkratser något mer vardagliga saker, som ändå skulle underlätta mitt liv något ofantligt! :D
 
Jag skulle uppfinna broddar som man snabbt som tusan bara klickar på som håller sig på plats och för den delen håller mer än en vecka.
 
Jag har många gånger funderat om man på flyget antingen kunde ha våningssängar (typ små fack med 40 cm höjd eller så) eller helt enkelt söva ner en - för mer komfortabla resor. Men du tänker större än så! :)

Det känns så bortkastat att sitta i flera timmar för att ta sig från A till B (enda gången det är roligt är när resan är en del av målet) om det istället kunde ske på sekunden vore jag mycket nöjd.
 
nån slags gps-mackapär som kan spåra upp alla borttappade prylar.

men nog bara om allt som redan nämnts i tråden redan uppfunnits, vill hellre ha en ostjälbar cykel, färgsmakare, rymdfarkost OCH en tidsmaskin.
 
Jag hade uppfunnit bot på alla sjukdomar, funktionshinder och problem. Jag hade också uppfunnit ett sätt att ge alla människor den kunskap de behöver och tagit bort all avundsjuka, missunnsamhet och girighet.
 
Att kunna flyga! Utan vingar och sånt, utan bara rätt och slätt att alla kunde flyga lite. Kanske maxhöjd 20 meter, och en halvtimme per gång eller så.


(Förutom de givna fred på jorden, botemedel mot cancer och diverse sjukdomar, rent vatten osv).
 
Servo_Front.jpg

Men jaaaa, det var precis den jag tänkte på! För visst är det rejuvenation booth:en från Sims 2?
 
Jag skulle uppfinna en robot som kunde jobba istället för mig, så att jag själv kunde kunna vara hemma och umgås med familjen och rida hela dagarna. Roboten skulle jobba dubbla skift, så att jag fick dubbel lön. :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 910
Senast: Madalitso
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 963
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 187
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 540
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp