Stora shoppingtråden II

Finntack hade trevlig rea så blev en wahl admire, med 30% rabatt, till att klippa huvud och allt hovskägg. Har kört på biltemas hundtrimmer men den orkar inte riktigt och det blir randigt.
Sen blev det ett nytt sprengerbett i lokala foderbutiken, 70%, tur man har häst med stor bettstorlek :D

Ja och 60 kg lucernpellets och mineraler....
 
Finntack hade trevlig rea så blev en wahl admire, med 30% rabatt, till att klippa huvud och allt hovskägg. Har kört på biltemas hundtrimmer men den orkar inte riktigt och det blir randigt.
Sen blev det ett nytt sprengerbett i lokala foderbutiken, 70%, tur man har häst med stor bettstorlek :D

Ja och 60 kg lucernpellets och mineraler....
Jag hoppas att slippa köpa mer lucernpellets denna säsong... Men gräset är segt på at växa!
 
Jag läste att de rekommenderade ngt större storlek. Jag har 6,5 i de flesta av mina roeckl så beställde 7 nu. Hoppas de passar👍
Jag älskar mina Haukeschmidt, köpte dem efter rekommendation av någon här på buke. Haft dem i ett par år nu och de är fortfarande fina medan Roeckl gick sönder på löpande band. Jag har storlek 6 i båda märkena.
 
Hur bra är de? Jag hade en del billiga i lådan och var inte glad nu när jag fick hovböld. De var inte ett dugg klistriga utan jag fick tejpa fast änden med silvertejp... Hittade någon "märkes" som var ännu äldre men betydligt bättre så jag tänkte att man nog får bita ihop och betala i framtiden...
Jag tycker de funkar bra. Lindade ett ben senast idag, ingen extra tejp behövdes :D Bandaget innan satt fortfarande fint där det skulle efter att ha suttit i fyra dagar trots en hel del rörelse under tiden.
 
20240501_143632.jpg

Köpte en begagnad sadelvagn idag för 700 kr, säljaren visade sig bo typ nästgårds. Så slipper jag slänga in allt i bilen utan kan rulla in den på tomma sidan i transporten 👍
 
Det var mig några riktiga pirayor till hagkamrater... Finns nog inget sommartäcke som tål det där tyvärr. Hoody är definitivt det rejälaste jag vet. Antibitspray?
Ja det är monster så gick in med det tunga artilleriet direkt 👿
har dränkt det i antibit nu och de ska ner på gräs idag. Jag hoppas det ska överleva några veckor till när jag lagat det💔
 
Ja det är monster så gick in med det tunga artilleriet direkt 👿
har dränkt det i antibit nu och de ska ner på gräs idag. Jag hoppas det ska överleva några veckor till när jag lagat det💔
Rambo protector ska väl vara extremt hållbart, men det är ju nät och inte tyg sas.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 231
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 444
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 258
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 274
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp