Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland är det lite som ska till. Eller ja lite och lite men en bra chef och sol och värme!👍
IMG_7733.jpeg
 
Läskig upplevelse på väg hem från stan
Skulle svänga vänster ut på en riksväg. Min blivande fil är tom men det kommer två bilar i den fil jag ska korsa. Båda blinkar in till den gata jag kommer från. Så jag kör ut.
Det visar sig att bil två inte hade nån tanke på att svänga trots blinkers och filkörning
Jag får tvärnita halvvägs ut och det tutas och visas finger och nävar.

Jag får ta mig in på en bussficka och försöka svälja ner hjärtat och andas. Brukar inte lita på blinkers men den här filkörde ju dessutom.
Hu.
 
Läskig upplevelse på väg hem från stan
Skulle svänga vänster ut på en riksväg. Min blivande fil är tom men det kommer två bilar i den fil jag ska korsa. Båda blinkar in till den gata jag kommer från. Så jag kör ut.
Det visar sig att bil två inte hade nån tanke på att svänga trots blinkers och filkörning
Jag får tvärnita halvvägs ut och det tutas och visas finger och nävar.

Jag får ta mig in på en bussficka och försöka svälja ner hjärtat och andas. Brukar inte lita på blinkers men den här filkörde ju dessutom.
Hu.
Usch! :heart
Ibland/oftast så väntar jag tills jag ser att bilen faktiskt saktar ned och börjar svänga innan jag gör något :cautious: men ibland så tänker man att det verkar klart fram...
 
Så mysigt med poliser med automatvapen utanför Ica! Härliga tider i stan för tillfället... Nej jag är inte rädd för farbror blå men det ligger en bävan över hela stan just nu och jag vill bara snabbspola nästa 1,5 vecka så det är över.
Oj, vad läskigt. Jag är inte heller rädd för polisen, men vapen är alltid obehagligt oavsett vem som håller i det.
 
Känner mig inte alls redo att flytta. Men bara man kommer igång så.
I morgon ska hv kolla det jag fixat till och se om det är godkänt
 
En lokalhyresgäst har nåt jippo på gården, de har spelat dunkadunkamusik sen ca kl 18.
Enligt info från fastighetsförvaltningen ska det vara tyst och utrymt kl 22. Vi får väl se hur det blir med det. :cautious:
Ska duscha.
 
Ja, lutar åt att hyra ut huset i första hand.
Blir balkongodlingar och innätning för katternas del.
Står dock kvar i kön för en flytt inom tullarna igen om några år. ;)
Men hönsen och hästarna, de är ju inte balle-djur? Hundar och katter är ju, men skulle bli trångt med alla djuren där!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 387
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 935
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
422
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp